V Avstriji so lani prodali za 372 mio EUR izdelkov za nego kože
Vrednost maloprodaje izdelkov za nego kože se je v Avstriji v letu 2020 povečala za 1 % na 372 mio EUR. V Sloveniji je maloprodaja izdelkov za nego kože lani upadla za -4 % in dosegla 53 mio EUR.

Vir: Euromonitor International
Na splošno je večina potrošnikov v Avstriji tudi v letu 2020 sledila vsakdanji rutini nege kože, zato je rast trga glede na obseg, ostala razmeroma stabilna. Veliko potrošnikov se je zaradi gospodarske negotovosti odločilo za nakup cenejših izdelkov. Premijske izdelke so nadomestili z izdelki nižjega in srednjega cenovnega razreda, kar je znižalo rast vrednosti trga.
Pandemija COVID-19 je ustvarila tudi nove priložnosti za prodajo izdelkov za nego kože. Povečala se je prodaja izdelkov za nego rok, obvezno nošenje zaščitnih mask za obraz pa je povečalo prodajo izdelkov za nego obraza.
Analitiki napovedujejo, da se bo maloprodaja izdelkov za nego kože v Avstriji v obdobju 2021-2025 povečevala po 3 % povprečni letni stopnji in v letu 2025 dosegla vrednost 428 mio EUR. V Sloveniji analitiki v napovedanem obdobju pričakujejo 4 % povprečno letno rast.
Največji konkurent na avstrijskem trgu izdelkov za nego kože je podjetje Beiersdorf GmbH, ki je imel v letu 2020 17 % tržni delež glede na vrednost maloprodaje. Tesno za petami mu je L'Oréal Österreich GmbH, s 16 % tržnim deležem. V Sloveniji je največji konkurent na tem trgu podjetje L'Oréal Slovenija d.o.o., ki je imelo v letu 2020 27 % tržni delež.

Vir: Euromonitor International
Viri: Factiva, Euromonitor International
Več informacij o globalnih trendih na področju kemične industrije
Vrednost in napoved trga izdelkov na nego kože v Avstriji
Vrednost maloprodaje v mio EUR za obdobje 2006-2025
Vir: Euromonitor International
Na splošno je večina potrošnikov v Avstriji tudi v letu 2020 sledila vsakdanji rutini nege kože, zato je rast trga glede na obseg, ostala razmeroma stabilna. Veliko potrošnikov se je zaradi gospodarske negotovosti odločilo za nakup cenejših izdelkov. Premijske izdelke so nadomestili z izdelki nižjega in srednjega cenovnega razreda, kar je znižalo rast vrednosti trga.
Pandemija COVID-19 je ustvarila tudi nove priložnosti za prodajo izdelkov za nego kože. Povečala se je prodaja izdelkov za nego rok, obvezno nošenje zaščitnih mask za obraz pa je povečalo prodajo izdelkov za nego obraza.
Analitiki napovedujejo, da se bo maloprodaja izdelkov za nego kože v Avstriji v obdobju 2021-2025 povečevala po 3 % povprečni letni stopnji in v letu 2025 dosegla vrednost 428 mio EUR. V Sloveniji analitiki v napovedanem obdobju pričakujejo 4 % povprečno letno rast.
Največji konkurent na avstrijskem trgu izdelkov za nego kože je podjetje Beiersdorf GmbH, ki je imel v letu 2020 17 % tržni delež glede na vrednost maloprodaje. Tesno za petami mu je L'Oréal Österreich GmbH, s 16 % tržnim deležem. V Sloveniji je največji konkurent na tem trgu podjetje L'Oréal Slovenija d.o.o., ki je imelo v letu 2020 27 % tržni delež.
Tržni deleži na avstrijskem trgu izdelkov za nego kože glede na vrednost maloprodaje v letu 2020 (v %)

Vir: Euromonitor International
Viri: Factiva, Euromonitor International
Več informacij o globalnih trendih na področju kemične industrije