V Kanadi so stopili v veljavo novi predpisi o pravicah letalskih potnikov

torek, 13. september 2022
 

Vračilo kupnine za odpovedi in zamude, če potniki ne bodo uvrščeni na nov let v 48 urah


Z 8. septembrom 2022 je v Kanadi začela veljati posodobitev predpisov o pravicah letalskih potnikov. S tem poskuša kanadska prometna agencija zapolniti vrzel, zaradi katere nekateri potniki po odpovedih letov, povezanih s pandemijo, niso mogli priti do ustreznega denarnega povračila nastalih stroškov.
 
Po novem bodo morale letalske družbe vrniti celotno kupnino za odpovedi in zamude, če potniki ne bodo uvrščeni na nov let v 48 urah, vključno z razlogi, na katere letalska družba nima vpliva.
 
Pred tem je režim pravic potnikov zahteval povračilo samo za motnje leta, ki so bile pod nadzorom letalske družbe, kar je izključevalo različne situacije, od vremena do pandemije, vojne ter drugih situacij, ko letalski prevoznik ne more izvesti svojih prevoznih storitev znotraj razumnega časovnega okvira. 
 
Poleg denarnega povračila se lahko strošek vozovnice povrne tudi z dobropisom ali vavčerji, letalski prevoznik pa ga mora v celoti plačati v 30 dneh.
 
Prvotni predpisi o zaščiti letalskih potnikov so bili sprejeti leta 2019, preden je povpraševanje po letalskih prevozih padlo zaradi pandemije COVID-19.
 
Povzeto po: www.canada.ca



Uredil: 
 
Simon Pribac
Kanadsko slovenska gospodarska zbornica
e-mail: info@canslo.com

 

Preberite tudi: