Večji izpad interneta v Kanadi dviga zavest o pomembnosti konkurence

petek, 22. julij 2022
 

Telekomunikacijski velikan Rogers strankam obljublja petdnevni dobropis za storitve, saj se podjetje sooča s strogim nadzorom po večjem izpadu storitev v preteklem tednu


Kot odgovor na množico pritožb strank, pri podjetju Rogers Communications Inc. pravijo, da bodo svojim strankam ponudili pet dni brezplačnih storitev, potem ko je prišlo do večdnevnih izpadov storitev, ki jih ponujajo. Rogers je največje kanadsko telekomunikacijsko podjetje s preko 10 milijoni uporabnikov. Zaradi izpada, zaradi katerega je na milijone ljudi ostalo brez mobilnega signala, domačega telefona in internetnih storitev prejšnji petek, se je podjetje soočilo s poostrenim nadzorom s strani kanadskega regulatorja za telekomunikacije.

Ogromen izpad, ki je prekinil tudi bančno-plačilni sistem Interac, urgentne službe in komunikacijo z bolnišnicami, je bil v torek predmet več poizvedb Kanadske komisije za radio-televizijo in telekomunikacije (CRTC). CRTC je Rogersu dal rok do 22. julija, da predloži ključne informacije o izpadu, vključno s podrobnim časovnim razporedom dogodkov, dejavniki, ki so vplivali na izpad in preprečili njegovo obvladovanje ali hitro rešitev, skupno število prizadetih odjemalcev v vsaki provinci in Rogersov notranji postopek za dokončanje pomembnih nadgradenj omrežja.

Ta škodljiv izpad telekomunikacijskih storitev ponazarja vpliv, ki ga ima podjetje Rogers v kanadski telekomunikacijski panogi. Za Rogers Inc. je ta motnja storitev prišla v neugodnem trenutku, saj trenutno poskušajo prevzeti Shaw Communications Inc., četrto največje kanadsko telekomunikacijsko omrežje, za ponujenih 26 milijard dolarjev. Čeprav Rogers v svojem predlogu trdi, da prevzem Shawa ne bo škodoval potrošnikom z zmanjšanjem konkurence, je izpad storitve poudaril zavedanje o prevladi podjetja Rogers v Kanadi.

Mnogi Kanadčani ostro nasprotujejo združitvi Rogersa in Shawa. Skrbi jih, da bo združitev povzročila višje cene in slabše storitve, zlasti pri brezžičnih storitvah. Za razliko od Evrope, kanadsko telekomunikacijsko tržišče praktično v celoti obvladuje peščica domačih podjetij. Prav tako ima Kanada ene najvišjih cen interneta in mobilnih podatkov v razvitem svetu.

15. julija je House of Commons, upravni organ v Kanadi, ki pomaga pri sprejemanju zakonodaje, organiziral odbor, ki je zahteval izvedbo študije o izpadu Rogersa. Odbor vključuje člane vseh štirih največjih kanadskih zveznih političnih strank, vključno z liberalno, konservativno, novo demokratsko stranko in stranko Bloc Québécois. Številni člani teh štirih strank prav tako nasprotujejo predlagani združitvi Rogersa in Shawa.

Pogovori o mediaciji med Rogersom, Shawom ter kanadskim uradom za konkurenco, katerega naloga je zagotavljanje inovativnosti in konkurence na kanadskem trgu, so bili neuspešni. Rogers in Shaw doslej nista uspela razrešiti pomembnih ugovorov urada za konkurenco glede združitve obeh podjetij. Dogovor med Rogersom in Shawom bi moral biti sklenjen do 31. julija.

Povzeto po: www.theglobeandmail.com

Uredila: Angela Orazem

Prevedel: Simon Pribac

Za svetovanje in pomoč pri poslovanju s Kanado se lahko obrnete na predstavnike Kanadsko slovenske gospodarske zbornice:

Sonya Rosenwirth, izvršna direktorica, e-mail: sonya@canslo.com, telefon: +1 905 847 8566
Simon Pribac, član upravnega odbora, e-mail: simon@canslo.com, telefon: +1 613 410 3568


 

Preberite tudi:

Globalni trendi na področju IKT