Visoka rast trga ustekleničene vode v ZAE v letu 2017

18. april 2018

Trg ustekleničene vode v ZAE raste, predvsem zaradi povečane rasti prebivalstva, trendov zdravega prehranjevanja in dobrega počutja, ter vroče klime.

Obseg prodaje ustekleničene vode na trgu ZAE je v letu 2017 zrasel za 12 %, vrednost trga pa se je povečala za 15 %. Po napovedih analitikov bo trg ob predpostavki nespremenjenih cen v prihodnjih petih letih rasel po 9 % skupni letni stopnji rasti (CAGR). 

Največji konkurent na trgu ustekleničene vode v ZAE je družba Masafi Mineral Water Co, ki je imela v letu 2017 25 % tržni delež glede na vrednost prodaje. Tržni delež je znatno povečalo tudi podjetje Agtie, ki je konec leta 2015 prevzelo podjetje Al Bayan, ki je glavni dobavitelj vode v ZAE. Prav tako je uspelo povečati tržni delež tudi podjetju Al Ain, ki je leta 2016 trgu ponudilo nov izdelek, vodo Al Ain Zero brez natrija, ki je na voljo v 5-galonskem pakiranju in je namenjena gospodinjstvom.

Vode lokalnih blagovnih znamk, ki so razsoljene, obdelane in ponovno mineralizirane, predstavljajo največji delež v porabi ustekleničene vode v ZAE. Na trgu pa je tudi veliko turških blagovnih znamk, kot so Alpin, Sirma in Hamidiye, ki hitro pridobivajo prepoznavnost in priljubljenost med potrošniki, ki se vedno bolj zavedajo standardov kakovosti in so dobro obveščeni o različnih postopkih obdelave vode. Turške blagovne znamke ustekleničenih vod imajo nekoliko višje maloprodajne cene kot podobni lokalni izdelki.

Največji konkurenti na trgu ustekleničene vode v ZAE so:
  • Agthia Group PJSC                              
  • Al Ain Mineral Water Co                        
  • Coca-Cola Co, The                            
  • Danone, Groupe                                 
  • Dubai Refreshments Co                          
  • Emirates Refreshments PJSC                     
  • Gulfa Mineral Water & Processing Industries Co 
  • Masafi Mineral Water Co                        
  • National Food Products Co LLC                  
  • Nestlé SA                                       
  • San Pellegrino SpA                             
Za primerjavo; v Sloveniji je trg ustekleničene vode v letu 2017 volumensko zrasel za 7 % in dosegel 103 mio litrov, vrednostno pa je zrasel za 2 % in dosegel 65 mio EUR. Po napovedih analitikov naj bi trg v prihodnjih petih letih ob predpostavki nespremenjenih cen rasel po 2 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) ter v letu 2022 dosegel obseg 115 mio litrov in vrednost 71 mio EUR.

Največji konkurent na trgu je Radenska, ki je imela v letu 2017 26 % tržni delež glede na vrednost prodaje. Na drugem mestu je bila Dana, na tretjem pa Atlantic Grupa.

Vir: Euromonitor  International

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije