Vodnik do sejmov na Kitajskem

Namen publikacije je malim in srednje velikim podjetjem iz EU zagotoviti celovit in praktičen pregled načinov, kako se uspešno pripraviti na nastop na sejmu na Kitajskem ter kar najbolj povečati potencialne koristi sodelovanja na sejmu.
Vodnik vsebuje nasvete glede:
- opredelitve jasnih ciljev in izvedljive strategije
- izbire pravega sejma
- zaščite intelektualne lastnine na Kitajskem
- načrtovanja proračuna, trženja in logistike udeležbe na sejmu
- navezovanja stikov ter izvajanja aktivnosti po sejmu.
Poleg tega vključuje tudi izbor najpomembnejših sejmov na Kitajskem, ki so relevantni za mala in srednje velika podjetja iz EU.
Guide to Trade Fairs in China
Več informacij o poslovanju in zaščiti intelektualne lastnine na Kitajskem:
Preberite tudi:
Zakaj na sejme v tujino?
Sejemski vseved
Spletni seminar: Kako do odlične sejemske predstavitve podjetja, 5. in 6. februar 2025
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.