Volkswagen bo nadaljeval proizvodnjo v Mehiki
Konec junija je nemški Volkswagen napovedal, da bo v Mehiki nadaljeval s proizvodnjo vozil. Večino vozil, ki jih Volkswagen proizvede v Mehiki, izvozi v ZDA.
Več proizvajalcev avtomobilov v Mehiki je bilo letos zaradi globalnega pomanjkanja mikročipov, ki predstavljajo pomemben del v sodobnih avtomobilih, prisiljenih ustaviti proizvodnjo.
Kopičenje zalog, dvojne rezervacije in podcenjeno povpraševanje potrošnikov med pandemijo korona virusa, je privedlo do pomanjkanja zalog v svetovni industriji čipov. Številni proizvajalci avtomobilov pričakujejo, da bo pomanjkanje trajalo do konca tega leta, čeprav se bo verjetno zmanjšalo že v Q3 2021.
Proizvajalci avtomobilov v Mehiki se trudijo prilagoditi tem težkim razmeram. Izvoz vozil iz Mehike se je v obdobju januar-maj 2021 zmanjšal za -18,8 % v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019, preden je pandemija prizadela svetovno gospodarstvo. Pomanjkanje čipov pa je povzročilo še dodaten udarec avtomobilski industriji.
Analitiki EIU napovedujejo, da se bo mehiški izvoz avtomobilov v drugi polovici leta 2021 postopoma povečeval, od sredine leta 2022 pa se bo vrnil na raven pred pandemijo, saj naj bi se svetovne zaloge mikročipov takrat normalizirale.
Po popolni prekinitvi proizvodnje modelov Jetta, Tiguan in Taos, zdaj VW nadaljuje s proizvodnjo teh vozil. Podobno tudi ameriški General Motors, ki je v začetku tega leta ustavil proizvodnjo svojih modelov GMC Terrain in Chevrolet Blazer, zdaj nadaljuje s proizvodnjo. Ameriški Ford proizvodnje ni ustavil, ampak je dal prednost izdelavi dveh novih modelov, ki sta v ZDA zelo iskana. To sta na Bronco Sport in popolnoma električni avtomobil Mach-E.
Analitiki EIU srednjeročno in dolgoročno napovedujejo, da bo strukturni premik v avtomobilski industriji, ki gre stran od avtomobilov z motorjem z notranjim izgorevanjem, spodbudil rast deleža električnih vozil v celotni avtomobilski proizvodnji Mehike. Vendar bo prehod verjetno počasen, saj energetska politika države, ki je še vedno osredotočena na nafto, ni primerna za privabljanje vlagateljev v nastajajočo industrijo.
Globalno pomanjkanje čipov se bo po napovedih nadaljevalo vse do konca leta 2021, zato bodo proizvajalci avtomobilov tudi v prihodnje morali prilagajali svojo proizvodnjo.
Viri: Factiva, The Economist Intelligence Unit
Več informacij o globalnih trendih na področju avtomobilske industrije
Več proizvajalcev avtomobilov v Mehiki je bilo letos zaradi globalnega pomanjkanja mikročipov, ki predstavljajo pomemben del v sodobnih avtomobilih, prisiljenih ustaviti proizvodnjo.
Kopičenje zalog, dvojne rezervacije in podcenjeno povpraševanje potrošnikov med pandemijo korona virusa, je privedlo do pomanjkanja zalog v svetovni industriji čipov. Številni proizvajalci avtomobilov pričakujejo, da bo pomanjkanje trajalo do konca tega leta, čeprav se bo verjetno zmanjšalo že v Q3 2021.
Proizvajalci avtomobilov v Mehiki se trudijo prilagoditi tem težkim razmeram. Izvoz vozil iz Mehike se je v obdobju januar-maj 2021 zmanjšal za -18,8 % v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019, preden je pandemija prizadela svetovno gospodarstvo. Pomanjkanje čipov pa je povzročilo še dodaten udarec avtomobilski industriji.
Analitiki EIU napovedujejo, da se bo mehiški izvoz avtomobilov v drugi polovici leta 2021 postopoma povečeval, od sredine leta 2022 pa se bo vrnil na raven pred pandemijo, saj naj bi se svetovne zaloge mikročipov takrat normalizirale.
Po popolni prekinitvi proizvodnje modelov Jetta, Tiguan in Taos, zdaj VW nadaljuje s proizvodnjo teh vozil. Podobno tudi ameriški General Motors, ki je v začetku tega leta ustavil proizvodnjo svojih modelov GMC Terrain in Chevrolet Blazer, zdaj nadaljuje s proizvodnjo. Ameriški Ford proizvodnje ni ustavil, ampak je dal prednost izdelavi dveh novih modelov, ki sta v ZDA zelo iskana. To sta na Bronco Sport in popolnoma električni avtomobil Mach-E.
Analitiki EIU srednjeročno in dolgoročno napovedujejo, da bo strukturni premik v avtomobilski industriji, ki gre stran od avtomobilov z motorjem z notranjim izgorevanjem, spodbudil rast deleža električnih vozil v celotni avtomobilski proizvodnji Mehike. Vendar bo prehod verjetno počasen, saj energetska politika države, ki je še vedno osredotočena na nafto, ni primerna za privabljanje vlagateljev v nastajajočo industrijo.
Globalno pomanjkanje čipov se bo po napovedih nadaljevalo vse do konca leta 2021, zato bodo proizvajalci avtomobilov tudi v prihodnje morali prilagajali svojo proizvodnjo.
Viri: Factiva, The Economist Intelligence Unit
Več informacij o globalnih trendih na področju avtomobilske industrije