Zimske olimpijske igre v Pekingu so pustile trajen pečat v kitajski družbi

torek, 14. februar 2023
 

Zaradi zimskih OI v Pekingu postajajo zimski športi med Kitajci vse bolj priljubljeni 

Praznike v okviru kitajskega novega leta, ki so letos potekali od 21. do 27. januarja, je mnogo Kitajcev izkoristilo za zimske športne aktivnosti, ki postajajo priljubljena izbira preživljanja prostega časa po vsej Kitajski.

Po pričakovanjih so bila večja smučišča v prestolnici Peking in sosednjem Zhangjiakouju med sedemdnevnimi kitajskimi novoletnimi prazniki polna.

"Vedno več ljudi se odloči za smučarski dopust za praznovanje novega leta," pravi Zhao Lanju, generalni direktor letovišča Vanke Songhua Lake Resort v mestu Jilin. Letos je letovišče je med praznikom pomladnega festivala sprejelo približno 45.000 obiskovalcev, kar je 13 % več kot leto prej.

V avtonomni regiji Xinjiang Uygur, na severozahodu Kitajske, so najbolj ocenjena smučišča med festivalom sprejela okoli 121.800 ljudi, kar je skoraj 5 % več kot v enakem obdobju lani, prihodki od turizma pa so dosegli 19,96 mio CNY (približno 2,81 mio EUR), kar je 80,16 % več kot lani.

Različna tekmovalna prizorišča so kot dediščina zimskih OI v Pekingu tudi širši javnosti omogočila enostaven dostop do zimskih športnih aktivnosti.

V začetku januarja je na prizorišču Shougang Big Air v Pekingu, kjer so med zimskimi olimpijskimi igrami v Pekingu potekala tekmovanja v smučanju prostega sloga in deskanja na snegu, priredili javni karneval na ledu in snegu. Obiskovalci tu lahko uživajo v različnih zabavnih in ustvarjalnih aktivnostih na ledu in snegu, kot je na primer vožnja s kolesom za ravnotežje po snežni pisti.

V severnokitajski provinci Hebei, enem od krajev gostiteljev zimskih olimpijskih iger v Pekingu, so oblasti zaradi velikega zanimanja že predlagale razširitev prizorišč zimskih olimpijskih iger ter izboljšanje infrastrukture in podpornih storitev.

Snežni park Genting v Hebeiju, ki je tudi eno od prizorišč zimskih olimpijskih iger v Pekingu, je za javnost odprl igrišče v obliki črke U, Moguls in pet drugih prog, da bi izpolnil željo snežnih navdušencev, medtem ko so druga lokalna smučišča uvedla še druge nove dejavnosti, da bi pritegnila turiste.
 

Razvoj kitajskega zimskega turizma

 
Poročilo o razvoju kitajskega zimskega turizma napoveduje, da bo število turistov, ki bodo Kitajsko obiskali zaradi zimskih športov, v sezoni 2022–2023 verjetno preseglo 300 mio. 

Število teh turistov naj bi v treh letih doseglo 520 mio, s tem povezani prihodki od turizma pa naj bi dosegli 720 mlrd CNY (101,71 mlrd EUR).

Razcvet zanimanja za zimske športe je spodbudil tudi veliko priložnosti za podjetja na sorodnih področjih. 
Januarja 2023 se je na primer prodaja smučarske opreme na JD.com, ki je ena največjih kitajskih platform za e-trgovino, medletno podvojila.
 

 
Viri: Factiva, People's Daily, Xinhua News Agency, IOC

 

Preberite še:

Globalni trendi na področju turizma in športa
 


Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: