Cene sladoleda v Italiji letos višje za 19 %, a prodaja kljub temu narašča
Cene sladoleda so bile v Italiji letos junija medletno višje za 19 %
Visoka rast cen je posledica visokih stroškov energije in surovin za pripravo. Cene sladkorja so se na primer zvišale za 47 %.
Klub visokim cenam pa prodaja sladoleda še narašča. Italijani sladoled uživajo za kosilo, malico ali pa v prostem času.
Italijanski trg sladoleda je leta 2022 zrasel za 11,4 % in dosegel vrednost 2,7 mlrd EUR. V obdobju 2017-2022 je italijanski trg sladoleda rasel po 5,5 % povprečni letni stopnji .
Obseg tržne porabe se je v tem obdobju povečeval po 3,8 % povprečni letni stopnji ter leta 2022 dosegel skupno 206,6 mio kg.
Prodajo so letos še pospešile tudi izjemno visoke temperature v mesecu juniju.
Po vsej Italiji je 39.000 sladoledarnic, ki zaposlujejo več kot 75.000 ljudi. V njih vsako leto porabijo 220 mio litrov mleka, 64 mio kg sladkorja, 21 mio kg svežega sadja in 29 mio kg drugih sestavin.
Kljub novostim dajejo Italijani prednost lokalnim sladoledarnam in tradicionalnim okusom, čeprav narašča trend hišnih specialitet, ki izpolnjujejo pričakovanja različnih ciljnih strank, kot so vegani, ljudje z različnimi dietami in podobno.
Po napovedih analitikov se bo obseg italijanskega trga sladoleda do konca leta 2027 povečal na 227,9 mio kg, vrednost trga pa bo predvidoma dosegla 3,4 mlrd EUR.


Tržni deleži
Hipermarketi in supermarketi tvorijo vodilni distribucijski kanal na italijanskem trgu sladoleda, saj predstavljajo 46,2 % delež celotne vrednosti trga. Trgovine z mešanim blagom predstavljajo nadaljnjih 25,9 % trga.
Unilever je vodilni konkurent na italijanskem trgu sladoleda, njegov tržni delež je v letu 2022 dosegel 49,9 %.
Italijanski trg sladoleda – tržni deleži v letu 2022 (v % vrednosti prodaje)
.png)
Regijska segmentacija
Italija predstavlja 10,7 % vrednosti evropskega trga sladoleda.
Regijska segmentacija evropskega trga sladoleda (v % vrednosti prodaje v letu 2022)

Viri: Factiva, Adnkronos - Labor News, MarketLine Industry Profiles
Preberite še:
Globalni trendi na področju hrane in pijače
Gospodarstvo ter možnost vstopa na italijanski trg
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.