Do leta 2026 napovedana visoka rast spletne prodaje pohištva

torek, 17. maj 2022
 

Globalna spletna prodaja pohištva bo do leta 2026 rasla po 16,79 % povprečni letni stopnji

Glede na analizo trga Technavio naj bi se globalna spletna prodaja pohištva do leta 2026 povečevala po 16,79 % povprečni letni stopnji in v letu 2026 dosegla vrednost 112,67 mlrd USD.
Rast spletne prodaje pohištva poganjata predvsem preusmeritev potrošnikov k spletnemu nakupovanju ter prodor pametnih telefonov.
 

Regijska segmentacija

V obdobju 2022-2026 bo največ spletne prodaje pohištva dosegla azijsko-pacifiška regija, kjer bo rast prodaje hitrejša od rasti v drugih regijah. Tržni delež te regije naj bi v napovedanem obdobju znašal 37 % glede na vrednost prodaje. Povečanje nepremičninskega sektorja tako v stanovanjskem kot poslovnem segmentu bosta pospeševala rast spletne prodaje pohištva v regiji.
 

Ključna dva trga v azijsko-pacifiški regiji sta Kitajska in Japonska

Pohištveni trg na Japonskem naj bi v napovedanem obdobju močno rasel. Povpraševanje po pohištvu pospešujejo naraščajoč razpoložljivi dohodek, povečanje gospodinjskih in poslovnih prostorov ter naraščajoča urbanizacija. Japonci radi posegajo predvsem po pohištvu višjega cenovnega razreda in po luksuznem pohištvu. Največ je povpraševanja po dnevnih sobah in spalnicah, povečuje pa se tudi povpraševanje po pisarniškem pohištvu.

Tržni delež uvoženega pohištva na Japonskem se je v zadnjih nekaj letih močno povečal. Med uvoženim pohištvom največji delež zavzema leseno pohištvo.


 

V napovedanem obdobju naj bi se povečala predvsem prodaja pohištva za dnevne sobe

Številni ponudniki pohištva ponujajo široko paleto pohištva za dnevne sobe, v več različnih stilih in v več cenovnih razredih, kar zmanjšuje potrebo po obisku fizičnih trgovin. V napovedanem obdobju bo veliko povpraševanje predvsem po inovativnem in modno oblikovanem pohištvu, ki zasede zelo malo prostora in hkrati nudi udobje. Takšno pohištvo bo v prihodnjih nekaj letih spodbudilo rast spletnega trga pohištva.
 

Ključni dejavniki rasti

Povečanje spletne prodaje in prodor pametnih telefonov sta ena ključnih dejavnikov, ki podpirata rast spletne prodaje pohištva. Visoka penetracija internetnih storitev ter izboljšane možnosti nakupa in dostave so povečale spletno nakupovanje prek pametnih naprav. K rasti prodaje prispevajo tudi drugi dejavniki, kot so varnostne funkcije za spletna plačila, brezplačna dostava, izboljšane spletne storitve za stranke in strankam prijazen dizajn spletnih mest za nakupovanje. Vse to bo v prihodnjih letih spodbujalo rast spletne prodaje pohištva.
 

Tržni izzivi

Daljši cikel zamenjave izdelkov je eden od izzivov, ki zavira rast spletne prodaje pohištva. Večina stanovanjske notranje in zunanje opreme, zlasti pohištva, je namenjena dolgotrajni uporabi in na splošno ne zahteva pogoste zamenjave. Vendar pa so nekatere vrste pohištva lahko drage in predstavljajo  enkratne izdatke. Poleg tega ima večina pohištva za dom in pohištva dragih blagovnih znamk dolgo življenjsko dobo in zahteva le minimalne stroške vzdrževanja. S tem se zmanjša potreba po pogostih nakupih pohištva, kar je velika ovira za rast trga. Takšni izzivi bodo v napovedanem obdobju omejili rast spletne prodaje pohištva.
 

Konkurenti na trgu

  • Ashcomm LLC
  • Bobs Discount Furniture LLC 
  • Brilloca Ltd. 
  • Herman Miller Inc. 
  • Inter IKEA Holding BV 
  • Kimball International Inc. 
  • LaZBoy Inc. 
  • Otto GmbH and Co. KG 
  • Pepperfry Pvt. Ltd. 
  • Raymour and Flanigan Furniture and Mattresses 
  • Reliance Retail Ltd. 
  • Steelcase Inc. 
  • Wayfair Inc. 
  • World Market 
  • Ballard Designs Inc. 
  • Bassett Furniture Industries 
  • Haverty Furniture Companies Inc. 
  • HNI Corp. 
  • Pier 1 Imports Inc. 
  • Williams Sonoma Inc.
 
Viri: Factiva, Technavio
 

Preberite še:

 
Ključni trendi evropskega pohištvenega trga

Globalni trendi na področju lesne in pohištvene industrije