Egipt je eden izmed najbolj privlačnih trgov e-trgovine v MEA regiji
Egipt ima še neizkoriščen potencial rasti na trgu e-trgovine
Egipt ima velik, a še vedno razdrobljen trg e-trgovine. Spletna prodaja v državi v zadnjih letih hitro raste. Pred pandemijo Covid-19 je stopnja penetracije spletne prodaje znašala 3,5 %, leta 2025 pa znaša že 7,9 %.Fitch Solution napoveduje, da bodo egiptovska gospodinjstva prek kanalov e-trgovine v letu 2025 porabila skupno 12,1 mlrd USD ali približno 11,2 mlrd EUR, kar predstavlja 18,2 % medletno rast.
Do leta 2029 naj bi po napovedih poraba potrošniškega blaga prek kanalov e-trgovine znašala skupno 17,5 mlrd USD ali 16,2 mlrd EUR, kar predstavlja 11,5 % povprečno letno rast v obdobju 2025-2029.
Kljub velikosti trga e-trgovine pa je poraba za e-trgovino na prebivalca v Egiptu še vedno precej nizka. V regiji Bližnjega vzhoda in severne Afrike (MEA) je Egipt 2. največji potrošniški trg za e-trgovino, vendar poraba na prebivalca v letu 2025 znaša le 104 USD (96,1 EUR), kar je bistveno manj od porabe v ZAE, ki znaša 725 USD (669,8 EUR).
To poudarja znaten neizkoriščen potencial rasti na egiptovskem trgu, zlasti ker se penetracija interneta in rešitve za digitalno plačevanje po vsej državi še naprej izboljšujejo.

Nova naložba največje afriške spletne prodajne platforme Jumia na egiptovski trg
30. junija 2025 je vodilna platforma za e-trgovino v Afriki, Jumia, odprla svoje največje integrirano skladišče v Egiptu, ki se nahaja na Sueški cesti v Kairu.Skladišče se razprostira na 27.000 m2 in je namenjeno izboljšanju učinkovitosti skladiščenja in distribucije, zlasti na območjih z omejeno oskrbo, kot je Egipt. Naložba podpira vlogo Egipta kot regionalnega središča e-trgovine.
Ta naložba bo pospešila rast Jumie v Egiptu, z reševanjem ključnih logističnih izzivov, ki so v preteklosti omejevali širitev e-trgovine zunaj večjih urbanih središč.
Egipt je eden najmočnejših trgov Jumie, kljub regionalnim izzivom, vključno z logističnimi težavami in različnimi stopnjami sprejemanja digitalnih plačil.
Podjetje se je pred kratkim osredotočilo s hitre širitve na izboljšanje dobičkonosnosti z boljšo ekonomiko enote, izboljšano logistiko in razvojem svoje fintech rešitve JumiaPay, vendar se še vedno sooča z močno konkurenco lokalnih in mednarodnih konkurentov na področju e-trgovine.
Jumia je zdaj v dobrem položaju, da izkoristi tako vladne načrte digitalizacije kot tudi širšo rast egiptovskega trga e-trgovine, čeprav še vedno ostajajo precejšnji izzivi.
Čeprav je strateška naložba Jumie v skladišče odgovor na potrebo po povečanju porabe za e-trgovino na prebivalca s sedanje skromne ravni, so nizki dohodki gospodinjstev glavna ovira, saj večina egiptovskih gospodinjstev še vedno daje prednost osnovnim potrebščinam pred diskrecijskimi spletnimi nakupi.
Za uspeh na egiptovskem trgu e-trgovine, bodo morali spletni ponudniki prilagoditi svoje strategije lokalnim tržnim razmeram, zlasti s ključnimi naložbami v infrastrukturo za dostavo, kar je ena največjih ovir, ki močno omejuje prodor e-trgovine zunaj večjih urbanih središč, kot sta Kairo in Aleksandrija.
Spletni ponudniki, ki razvijejo inovativne, stroškovno učinkovite rešitve za dostavo, hkrati pa prilagodijo svoj asortiman izdelkov in možnosti plačila egiptovskim potrošnikom, bodo v najboljšem položaju za prevzem tržnega deleža, v času ko digitalni ekosistem dozoreva in ko se e-trgovina postopoma bolj vključuje v vsakodnevne nakupovalne navade na trgu.
O spletni platformi Jumia
Jumia je vodilna afriška spletna platforma, ki deluje v 9 afriških državah. Njeno poslanstvo je izboljšati kakovost vsakdanjega življenja v Afriki, z uporabo tehnologije za zagotavljanje inovativnih, priročnih in cenovno dostopnih spletnih storitev strankam, hkrati pa pomagati podjetjem pri rasti.Spletna prodajna platforma Jumia povezuje približno 70.000 prodajalcev s strankami, prek obsežne logistične mreže, ki omogoča pošiljanje in dostavo paketov, ter lastniške plačilne storitve JumiaPay, ki omogoča transakcije med udeleženci, aktivnimi na platformi Jumia na izbranih trgih.
Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2012, sedež podjetja pa je v Berlinu v Nemčiji.
Viri:
- Factiva
- Weekly Wmerging Markets Monitor
- Fitch Solutions
- Foto: iStock
Preberite še:
Globalni trendi na področju IKTSpletne prodajne platforme
Poslovno okolje Egipta
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.