Investicije v kanadsko avtomobilsko industrijo

četrtek, 07. april 2022
 

General Motors in zvezna vlada investirata v oživitev avtomobilske proizvodnje v Ontariu

Kanadska zvezna vlada je v začetku aprila sporočila, da bo prispevala 259 mio USD družbi General Motors Co. (GM), ki si prizadeva za oživitev proizvodnje avtomobilov v Ontariu.

GM namerava v Kanado investirati več kot 2 mlrd USD, zvezni denar pa bo namenjen izgradnji tovarne v Ingersollu v jugozahodnem Ontariu, kjer bodo že letos začeli proizvajati električna komercialna dostavna vozila, znana kot BrightDrop.



Denar bodo namenili tudi za vzpostavitev tretje izmene v tovarni v Oshawi, kjer GM trenutno še v dveh izmenah izdeluje vozila Chevrolet Silverado.

Zvezna vlada želi s svojim prispevkom pomagati avtomobilskemu sektorju v državi pri prehodu na vozila brez emisij. Njena naložba izhaja iz njenega 8 mlrd USD vrednega Sklada za strateške inovacije, ki naj bi pomagal razogljičiti industrijo.

Kanadski avtomobilski sektor sicer zvezni vladi očita, da ni ponudila dovolj podpore pri zastavljenih ciljih, ki predvidevajo, da bi bilo v Kanadi do leta 2025 vsaj 20 % vseh novih prodanih vozil brez emisij, 60 % do leta 2030 in 100 % do leta 2035. Od vlade zahtevajo, da dvigne subvencije za nakup novih EV na 15.000 USD.

GM tovarna v Ingersollu bo prvi kanadski proizvodni obrat, ki bo proizvajal zgolj električna vozila.

GM pa za enkrat še ni napovedal proizvodnje električnih vozil v Oshawi. Zaprtje te tovarne leta 2019 je povzročilo šok v avtomobilskem sektorju, saj je bila to tovarna z več desetletno tradicijo, ki je zaposlovala 2.300 ljudi. V letu 2020 je GM Canada to tovarno preoblikoval v proizvodnjo osebne zaščitne opreme, kot so maske za obraz. Lani je GM napovedal, da bo zaradi velikega povpraševanja vložil 1,3 mlrd USD v ponovni zagon dvoizmenske proizvodnje vozil Chevrolet Silverado ter s tem zagotovil 1.800 delovnih mest. GM bo z dodatno tretjo izmeno v tovarni začel proizvajati tudi lahke modele Silverado in povečal število zaposlenih na 2.600.

Investicije v proizvodnjo baterij

Prejšnji mesec sta tudi družbi GM in BASF SE ločeno naznanili, da bosta odprli obrat za proizvodnjo baterijskih aktivnih katod v Becancourju, v Quebecu. Po ocenah bo vsak objekt stal približno 500 mio USD, obe družbi pa sta dejali, da pri tem pričakujeta regionalno in zvezno podporo.

Tudi Stellantis je napovedal ustanovitev 5 mlrd USD vrednega skupnega podjetja z južnokorejskim proizvajalcem baterij, LG Energy Solution, ki bo odprlo obrat za proizvodnjo baterijskih celic v Windsorju, v Ontariu.

Kanadska zvezna vlada se v sodelovanju z deželnimi vladami pogaja še z drugimi avtomobilskimi in baterijskimi podjetji o vlaganju v objekte.
 
 
Viri: Factiva, National Post
 

Preberite še:

 
Kakšni so globalni trendi na področju avtomobilske industrije
 
Vertikalna integracija avtomobilske industrije