Kanadski Fülhaus je predstavil prvo storitev najema pohištva in notranje opreme za potrošnike

četrtek, 24. september 2020

Kanadsko podjetje Fülhaus, ki s pohištvom opremlja predvsem hotelski sektor v Kanadi, ZDA in Evropi, širi svoje storitve in sedaj ponuja celovit paket oblikovanja in najema pohištva še za stanovanjski trg. Storitev bo na voljo sprva le na širšem območju Montreala, v letu 2021 pa Fülhaus načrtuje širitev še drugod po Kanadi ter v ZDA.

Sedanji izvršni direktor podjetja, Andria Santos, je ustanovil Fülhaus leta 2005. Cilj podjetja je bil, da lastniki podjetij s kratkoročnimi najemnimi sredstvi lahko bolje konkurirajo hotelom s foto-pripravljenim notranjim oblikovanjem in cenovno ugodno opremo. Od takrat je Fülhaus oblikoval in opremil številna podjetja, kot so na primer Niido, Vacasa in Zeus.

Z novo storitvijo najema pohištva za potrošnike Fülhaus zapolnjuje veliko vrzel na trgu predvsem za mlado generacijo, ki je brez denarja, ljubi moderen dizajn in je ne zanima več ideja, da bi vlagala v drago pohištvo ali da bi izbrala cenejše možnosti za enkratno uporabo.

Vse več potrošnikov v teh negotovih časih išče že opremljena stanovanja za najem, zlasti v urbanih središčih. Najemodajalci zato običajno opremijo svoja stanovanja pred oddajo v najem, a je vedno več ljudi, ki so pripravljeni najeti pohištvo in pri tem plačati nižjo ceno najema.

Po statističnih podatkih Kanade 32,2 % Kanadčanov nima lastniških bivališč. Ta odstotek je še večji pri generaciji milenijcev, med katerimi kar 49,8 % nima lastnega domovanja. Lastništvo stanovanj, zlasti med mladimi Kanadčani, se je v zadnjih štirih desetletjih zmanjšalo za 5,3 %.

Mlada generacija si večinoma ne more privoščiti lastnega domovanja, po drugi strani pa se povprečne cene najemnin še naprej povečujejo. V letu 2020 se je cena opremljenega stanovanja v Kanadi zvišala za 52 % glede na leto 2019. To dokazuje, da vnaprej opremljeno stanovanje postopoma postaja nedostopna možnost.

Da bi bila storitev privlačna za potrošnike, je Fülhaus nekoliko prilagodil svoj B2B model. Individualni kupci lahko izpolnijo spletni vprašalnik, s katerim določijo finančni obseg in želje po oblikovanju, nato pa se na podlagi rezultatov odločijo za enega od paketov podjetja Fülhaus.
Vsak paket vsebuje posebno pohištvo, izbrano med več kot 300 blagovnimi znamkami, vključno z Lolio, Nuevo, Safavieh, Moe's in TOV. Cena paketa za oblikovanje in opremo enosobnega stanovanja se začne pri 350 USD na mesec in vključuje možnost podaljšanja po enem letu s popustom, odkupa pohištva ali zamenjave. Fülhaus bo sprva ponudil pakete za študentske domove, domače pisarne, garsonjere in domove z 1 do 4 spalnicami.

Podjetje Fülhaus je bilo ustanovljeno leta 2015. Sedež ima v Montrealu v Kanadi. Podjetje je znano po notranjem oblikovanju in posebnih storitvah, kot so najemni pohištveni paketi za industrijo in nove nepremičnine. Podjetje deluje predvsem na trgih Severne Amerike in Evrope.

Viri: Factiva, Canada NewsWire

Več informacij o globalnih trendih na področju lesne in pohištvene industrije