Omejitveni ukrepi pospešili spletno prodajo v Avstraliji

četrtek, 15. julij 2021

Zadnji omejitveni ukrepi zaradi pandemije COVID-19, so v Avstraliji spodbudili spletno nakupovanje, saj je skoraj 4 mio gospodinjstev v zadnjih 2 tednih nakupovalo prek spleta. To je kar je 6 % več kot lani ob istem času.

Od teh 4 mio nakupov jih je bilo največ v državi New South Wales, najbolj naseljeni državi Avstralije, kjer so opravili več kot tretjino (35 %) vseh spletnih nakupov na nacionalni ravni, v Queenslandu pa skoraj petino. Tudi Zahodna Avstralija in Severno ozemlje sta močno porasli za 20,3 %, oziroma 17,2 %.

Rast spletne prodaje je bila na območjih z omejitvenimi ukrepi podobna trendom, opaženim med pandemijo korona virusa lani. Ob zaostrovanju omejitev ljudje kupujejo več na spletu in število spletnih nakupov se v času zapiranj skoraj podvoji.

Avstralci po spletu največ kupujejo oblačila in modne dodatke, opremo za dom in vrt ter izdelke za otroke in hišne ljubljenčke.
 
Avstralski pošti (Australia Post) uspeva dostaviti vsa spletna naročila, čeprav blokade in zapore meja predstavljajo nekaj izzivov zaradi dodatnih varnostnih ukrepov, zmanjšanega števila domačih letov in povečanja števila paketov. Australia Post ponuja Avstralcem tudi mobilno aplikacijo, s katero lahko izkoristijo možnosti zbiranja in vračil, vključno z več kot 500 brezplačnimi omaricami za pošiljanje 24 ur na dan, ki jih imajo po vsej državi.
 
Rast spletne prodaje je v Avstraliji v zadnjih 12 mesecih, do 30. junija 2021, dosegla 31,8 %, skoraj enako kot v enakem obdobju lani, ko je bila rast 33,2 %.
 

 

Kategorije trgovin glede na medletno rast:

  • Trgovine z modo in oblačili (+14,8 %)
  • Trgovine z izdelki za dom in vrt (+12 %)
  • Trgovine z različnimi izdelki (+10,7 %)
  • Trgovine s posebno hrano in alkoholnimi pijačami (+5,9 %)
  • Mediji (+2,3 %)
  • Trgovine z izdelki za zdravje in lepoto (-2 %)


Najboljše podkategorije glede na medletno rast:

  • Otroški izdelki (33,7 %)
  • Izdelki za hišne ljubljenčke (26,1 %)
  • Uniseks oblačila (16,4 %)
  • Obutev (16,2 %)
  • Gospodinjski pripomočki in aparati (15 %)
 

Viri: Factiva, Australia Post, Australian Associated Press
 
 
Več informacij o globalnih trendih na področju IKT

Poglejte si tudi E-izvoz