Razcvet turške industrije mobilnih iger

četrtek, 08. september 2022
 

V prvi polovici 2022 je turška industrija mobilnih iger privabila največ investicij v Evropi

Glede na poročilo Game Factory je turška industrija mobilnih iger v prvi polovici leta 2022 privabila 333 mio USD dolarjev investicij, kar je največ v Evropi. Pri tem je Turčija prehitela Italijo in postala 5. največja proizvajalka mobilnih iger v Evropi glede na prihodke. Pred njo so le Nemčija, Združeno kraljestvo, Francija in Rusija.

Turška industrija mobilnih iger je v zadnjem desetletju hitro rasla, še zlasti v letu 2020, ko je industrija dobila prvega samoroga, to je podjetje, katerega vrednost je presegla 1 mlrd USD.

Od leta 2015 je industrija mobilnih iger v državi pritegnila približno 2,5 mlrd USD naložb, pri čemer so ameriška podjetja kupila več velikih studiev za stotine mio USD. 
 

Industrija mobilnih iger privablja predvsem mlado populacijo 

V Turčiji številni mladi želijo vstopiti v to dinamično industrijo. Število inkubatorjev ali zagonskih podjetij za mobilne igre je v Turčiji ogromno. Največji konkurenti v tej industriji, kot sta Peak Games ali Gram Games, so pripomogli k veliki priljubljenosti te cvetoče industrije, ki postaja privlačna za vedno več mlade populacije.

Turški ekosistem spletnih iger se hitro premika in prilagaja, saj nima kakšnih večjih birokratskih ovir. Deležen pa je tudi vladnih spodbud, kot so znižanja davkov in kritje stroškov razvijalcev za objavo njihovih aplikacij v trgovinah z aplikacijami.
 

Industrija je imuna na obsežne gospodarske težave v državi 

Turčijo trenutno pestijo obsežne gospodarske težave. Inflacija je na primer narasla na že več kot 80 %. Kljub temu je industrija mobilnih iger na srečo ostala razmeroma imuna na težave in je gospodarska kriza ni prizadela. S privabljanjem domačih in tujih naložb je veliko prispevala k nacionalnemu gospodarstvu.

Tako kot drugi izdelki programske opreme lahko tudi mobilne igre dosežejo bazo uporabnikov po vsem svetu. To pomeni, da padajoča kupna moč lokalnih potrošnikov in valute večinoma ne vplivata na turško industrijo mobilnih iger.

Po podatkih turškega Združenja razvijalcev iger v Turčijo približno 95 % vseh prihodkov od iger prihaja iz tujine.
 

Turčija je inkubator hiper-priložnostnih iger na srečo

Turčija je postala inkubator hiper-priložnostnih iger na srečo, ki privablja mednarodne sklade tveganega kapitala in ponuja za prevzem igralniška podjetja z visoko vrednostjo.

Hiper- priložnostne igre so tiste s preprosto igralno mehaniko, zasnovane za izjemno kratke kroge, ki jih lahko uporabniki igrajo sami med kratko vožnjo na delo.

Turčija je postala močno središče tehnoloških talentov, kar bo v prihodnjih letih v turško industrijo mobilnih iger privabilo še tujih investicij.



Viri: Factiva, Xinhua News Agency

 

Preberite še:


Globalni trendi na področju IKT

Turčija med ukrajinsko krizo išče nove poslovne priložnosti
 
Priložnosti na turškem trgu


 Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: