Spletna prodaja pohištva v Indiji hitro raste

torek, 22. junij 2021

Spletne pohištvene platforme v Indiji beležijo hitro rast. Po poročilu indijske raziskovalne družbe RedSeer Management Consulting se je v letu 2020 spletna prodaja pohištva povečala na 400 mio USD, v primerjavi z 275 mio USD v letu 2019. Čeprav spletna pohištvena trgovina v Indiji ni bila organizirana kategorija, jo je pred štirimi leti spodbudil vstop večjih konkurentov, kot sta Flipkart in Amazon.

Analitiki napovedujejo, da bo spletna prodaja pohištva v Indiji v naslednjih 5 letih zrasla za 40 %. Po zapiranju trgovin v obdobju nacionalnih zapor, je na pohištvenem trgu prišlo do povečane spletne prodaje, tako splošnega pohištva kot pohištva za opremo domače pisarne. Tudi letos se pričakuje podoben trend, zato blagovne znamke povečujejo svojo spletno prisotnost.

Lokendra Ranawat, soustanoviteljica in izvršna direktorica podjetja WoodenStreet, pravi, da njihovo podjetje dosega le 80 % prodajo v primerjavi z obdobjem pred pandemijo. Da bi izboljšali prodajno izkušnjo strank, je podjetje uvedlo rešitve navidezne resničnosti, ki strankam omogočajo občutek prisotnosti v fizični trgovini, medtem ko nakupujejo od doma. Podjetje je predstavilo vrsto hidravličnih izvedb, kot so stenske delovne mize in raztegljive postelje. V skladu s svojo več-kanalno prodajno strategijo, WoodenStreet v naslednjih 6 mesecih načrtuje tudi 20 novih razstavnih salonov po vsej državi.

Pepperfry, velik spletni ponudnik pohištva, je po 50 % padcu prodaje med pandemijo, uvedel video posvetovanja in virtualna navodila, kar je takoj povečalo prodajo za 25 %. 

»Pri nakupni odločitvi je potrošnikom bolj pomembno udobje kot cena. Vedno več povprašujejo po ergonomsko oblikovanem pohištvu, ki zagotavlja maksimalno udobje za dolg delovnik,« pravi Nishant Gupta, direktor prodaje pohištva pri Flipkart. "Povečano povpraševanje po pohištvu za domače pisarne, kot so delovne mize, stoli in mize za prenosne računalnike, opažamo že od lanskega leta. Mesta, kot so Bengaluru, Hyderabad in Gurugram, kjer prebiva precejšnje število delovno aktivnega prebivalstva, so med tistimi regijami, kjer je povpraševanja po pohištvu za domače pisarne največje.«

Tudi spletni ponudnik pohištva Godrej Interio je na svoji platformi uvedel nove storitve, kot so na primer video klici, ki so pomagali preusmeriti 60 % strank v spletno trgovino. V letu 2022 družba pričakuje 40-45 % medletno povečanje prihodkov v spletni prodaji. Trenutno Godrej Interio prek svoje spletne platforme dostavlja pohištvo v 50 mest. Letos nameravajo podvojiti doseg z enotno spletno trgovino in več-kanalno prodajno strategijo.

Pandemija je pospešila razvoj spletne prodaje pohištva v Indiji. Pred pandemijo so na trgu večinoma prevladovale vertikalne platforme, zdaj pa se oblikuje vse večje število horizontalnih platform. Vertikalni ponudniki so bili dolgo časa osredotočeni na vrhunsko ponudbo, kot je pohištvo iz tikovine in sandalovine, ki predstavlja višji cenovni razred. Horizontalni ponudniki pa ponujajo široko paleto izdelkov po dostopnih cenah, vključno z visokokakovostnim pohištvom iz lesa in pohištva iz tikovine. Vstop horizontalnih ponudnikov na trg spletne pohištvene trgovine, je privedel do sprememb na trgu, pri čemer se vse več ponudnikov osredotoča na cenovno dostopnost, čemur se vertikalni ponudniki težje prilagodijo. Trenutno imajo horizontalni ponudniki, kot sta Flipkart in Amazon, 60 % tržni delež, vertikalni ponudniki, kot sta Pepperfry in WoodenStreet, 20 % do 30 % tržni delež, medtem ko imajo specializirane blagovne znamke, kot sta Ikea in Godrej Interio, 10 % delež na indijskem spletnem trgu pohištva.
 
Povečano sprejemanje spletnega nakupovanja bo v prihodnje še povečalo ta trg. Lokalne prodajalne pohištva, ki postavljajo lastne spletne platforme, neodvisno od Amazona ali Flipkarta, bodo v prihodnjih nekaj letih imele manj prodajnih salonov pohištva, a bodo ti imeli večjo površino in bodo ponujali storitve dostave po vsej državi.
 
V prihodnjih letih bodo ključni faktorji rasti spletne prodaje pohištva, večje število novih spletnih nakupovalcev, osredotočanje spletnih ponudnikov na upravljanje oskrbovalne verige, širitev na druge trge in povečana zasebna potrošnja.




Viri: Factiva, Financial Express

Več informacij o globalnih trendih na področju lesne in pohištvene industrije