Spletni seminar: Strateško na švicarski trg, 13. in 15. september 2022

petek, 12. avgust 2022
 

 Želite vstopiti ali širiti poslovanje v Švici?

 
Vabimo vas k udeležbi v okviru izobraževalnega programa Strateško na švicarski trg, v okviru katerega bomo spoznavali posebnosti švicarskega trga, načine pridobivanja informacij o trgu in vstopa na ta trg. Posebna pozornost bo namenjena področju vstopa na švicarski trg preko spletne trgovine ter pravnim posebnostim poslovanja.
 
Dogodek organizira SPIRIT Slovenija, javna agencija v sodelovanju z Veleposlaništvom RS v Bernu.


Foto: SEC

Priložnosti na švicarskem trgu za slovenska podjetja

Švica je ena izmed najboljših držav na svetu za raziskave in razvoj, s potencialom za partnerstva na področjih, kot so biotehnologija, medicinska tehnologija, nanotehnologija, čista tehnologija in obnovljiva energija.


Švicarsko tržišče ponuja številne priložnosti za slovenske izvoznike, nekatere izmed njih so v segmentih:
 
  • Zdravstvo in farmacija: Švica ima vodilni položaj v svetovni farmacevtski industriji, mesto Basel pa je evropsko farmacevtsko središče. 
  • Avtomobilska industrija: V Švici je okoli 300 podjetij, ki oskrbujejo svetovno avtomobilsko industrijo. Potencial za izvoz imajo izdelki in storitve za dobavitelje avtomobilske industrije, predvsem motorji, izpušni sistemi, sistemi za gorivo in hlajenje, pogonski sklopi in menjalniki, krmiljenje in podvozje, zavorni sistemi in kolesa, varnostni sistemi in elektronika.
  •  Stroji in oprema: Na švicarskem trgu obstajajo priložnosti za podjetja, ki proizvajajo opremo in stroje, vključno z opremo IKT.
  •  IKT storitve: priložnosti so predvsem v segmentih računalništva v oblaku, kibernetske varnosti, gradnje podatkovnih centrov, blockchain aplikacij, interneta stvari, velikih podatkov, zdravstvenih IT storitev, IT storitev v kmetijstvu ter umetne inteligence. 
 

Program spletnega seminarja Strateško na švicarski trg

 
Spletni seminar vključuje 2 delavnici:
 

 13. september 2022

 
Termin Vsebina Predavatelj/trener
9:00 - 9:50 Zakaj ustanoviti podjetje v Švici, stroški in financiranje Sirpa Tsimal, S-GE
9:50-10:40 Raziskava trga in priprava izvoznega načrta Oliver Bertschingen, SEC
10:40-11:00 Odmor  
11:00-11:50 Obdavčitev, carine in pravni okvir poslovanja Michael Patteet, Johann Pibaux, Prodigo
11:50-12:40 Prodajni kanali za različne sektorje in kako začeti Michael Patteet, Johann Pibaux, Prodigo
 
 

15. september 2022

Termin Vsebina Predavatelj/trener
9:00 - 9:50   Švicarska poslovna kultura in sporazumevanje Prof. dr. Anna Lupina Wegener, HEIG
9:50-11:00 Marketinška in komunikacijska strategija, družbeni mediji Roger Basler
11:00-11:15 Odmor  
11:15-11:45 Predstavitev izkušenj slovenskih podjetij v Švici Tomaž Šlibar, Nimrod d.o.o.
Tadej Kolmanič, Cosylab, d.d.
11:45-12:15 Vprašanja in odgovori Oliver Bertschingen
Michael Patteet

Podjetija, vključena v program, bodo imela možnost individualnega svetovanja.
 

Prijava in dodatne informacije

Prijave za udeležbo na spletnem seminarju zbiramo na tej povezavi do petka, 9. septembra 2022.

Udeležba na seminarju je brezplačna in omejena na 30 udeležencev iz mikro, malih in srednje velikih slovenskih podjetij.
 
Predavanja, delavnice in svetovanja bodo v potekala v slovenskem in angleškem jeziku. Delavnice bomo izvajali v spletnem okolju Zoom, povezavo vam pošljemo dan pred pričetkom izobraževalnega programa.
 
Sredstva za pripravo in izvedbo izobraževalnega programa »Strateško na švicarski trg« za slovenska mikro, mala in srednje velika izvozno usmerjena podjetja zagotavljata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Več na www.eu-skladi.si.

 
 
Več informacij:  

Prijavnica na spletni seminar Strateško na švicarski trg 

 

Posnetki vsebin seminarja Strateško na švicarski trg

Vsebina s povezavo na posnetek (you tube) Predavatelj/trener in predstavitve (pdf)
Zakaj ustanoviti podjetje v Švici, stroški in financiranje Sirpa Tsimal, S-GE, predstavitev (pdf)
Raziskava trga in priprava izvoznega načrta Oliver Bertschingen, SEC, predstavitev (pdf)
Obdavčitev, carine in pravni okvir poslovanja Michael Patteet, Prodigo, predstavitev (pdf)
Prodajni kanali za različne sektorje in kako začeti Michael Patteet, Prodigo, predstavitev (pdf)
Švicarska poslovna kultura in sporazumevanje Prof. dr. Anna Lupina Wegener, HEIG, predstavitev (pdf)
Marketinška in komunikacijska strategija, družbeni mediji Roger Basler, predstavitev (pdf), predstavitev (pdf)
 



 
Preberite tudi:
 
Kakšen je bil obseg in struktura blagovne menjave s Švico v preteklih letih
 
Poslovni običaji v Švici