Trendi v evropskem poslovnem turizmu

četrtek, 31. avgust 2023
Glede na izsledke raziskave o evropskem poslovnem turizmu, ki jo je avgusta objavil MMGY Travel Intelligence, evropski poslovni in kongresni turizem letos ponovno doživlja preporod.
 
Osebna srečanja med poslovneži so po pandemiji ponovno zaživela, kljub temu pa virtualna in hibridna srečanja še vedno ostajajo. Število mednarodnih poslovnih srečanj je v Evropi v prvi polovici leta 2023 že doseglo število vseh srečanj v letu 2022.
 
Trajnost postaja vse pomembnejši element poslovnega turizma. 

 
Trendi v evropskem poslovnem turizmu 

Formati sestankov 

Evropa se ponovno vrača k osebnim poslovnim sestankom. Ta predstavljajo prednost tako za organizatorje kot za udeležence. Večina evropskih organizatorjev poslovnih srečanj v naslednjih 2 letih organizira samo osebna srečanja in dogodke, saj udeleženci preferirajo osebna srečanja v primerjavi s hibridnimi in virtualnimi dogodki. Kljub temu analitiki ocenjujejo, da bodo virtualna in hibridna srečanja v naslednjih 2 letih spet postala bolj priljubljena.
 

 

Prizorišča in lokacije poslovnih sestankov 

Nemčija je najbolj priljubljena država za poslovna srečanja v Evropi, medtem ko so ZDA najboljša izbira za poslovna srečanja izven Evrope. 
 
Hoteli in hotelske konferenčne sobe doživljajo preporod, pri čemer v tem trendu prevladujeta Združeno kraljestvo in Nemčija. V porastu so tudi športna prizorišča.
 
Stroški so najpomembnejši dejavnik pri odločanju o lokaciji sestankov, sledijo pa logistika, velikost prizorišča in enostaven dostop do lokacije. 

 
Podaljšanje poslovnih potovanj v zasebna 

Več kot polovica udeležencev poslovnih dogodkov, namerava v prihodnjem letu združiti poslovno potovanje z zasebnim, tako pri domačih kot mednarodnih potovanjih, pri čemer vzamejo s seboj na potovanje tudi zakonca ali partnerja. Verjetnost podaljšanja potovanja v zasebno potovanje se s starostjo zmanjšuje in jih je najmanj pri osebah, starih 65 let in več.
 

Gospodarski vpliv na poslovna potovanja 

Visoke cene nastanitev, letalskih vozovnic in povišanje turističnih pristojbin, negativno vplivajo na poslovna potovanja.
 
Glavni dejavniki, ki vplivajo na odločitve o udeležbi na poslovnem srečanju v naslednjih 2 letih, vključujejo splošno privlačnost destinacije, enostavnost dostopa do destinacije gostiteljice in razdaljo do kraja srečanja.
 

Trajnost 

Povpraševanje po trajnostnih srečanjih še naprej narašča, saj se udeleženci vedno bolj zavedajo njihovega pomena. Organizatorji poslovnih srečanj zato izbirajo prizorišča, ki izpolnjujejo določene cilje glede trajnosti. 
Skoraj ¼ evropskih organizatorjev poslovnih dogodkov že sodeluje pri pobudah za trajnost, medtem ko je večina udeležencev pripravljenih plačati več za financiranje okoljskih in trajnostnih programov srečanj. 
 

Dobro počutje 

Večina organizatorjev poslovnih dogodkov poroča o povečanem povpraševanju po elementih dobrega počutja, pri čemer sta športna vadba in hrana lokalnega izvora zelo pomembna faktorja. Dobro počutje in možnost športne vadbe v času poslovnega potovanja, vpliva na končno odločitev o udeležbi poslovnega dogodka. Med druge pomembne dejavnike vplivajo še mirni prostori in možnosti za rekreacijske dejavnosti, kot so joga, zdraviliški tretmaji in sprehodi.

 
Viri: Factiva, ENP Newswire, MMGY Travel Intelligence
 

Preberite še:

Globalni trendi na področju turizma


Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: