V Indiji bo do leta 2030 že 500 mio spletnih kupcev

četrtek, 09. september 2021

Analitiki raziskovalne družbe MINT ocenjujejo, da bo do leta 2030 kar 500 mio Indijcev nakupovalo prek spleta, saj ima dostop do interneta vse več prebivalcev države. Trenutno je v državi 150 mio spletnih kupcev.

Po ocenah MMA India (Indijskega združenja za mobilni marketing) in medijske agencije GroupM India se bo število uporabnikov interneta v Indiji do leta 2025 povečalo s trenutnih 622 mio na 900 mio.
 
Spletni maloprodajni trg naj bi se v Indiji v naslednjih 4 - 5 letih povečal za trikrat, predvsem zaradi še ne razvitih segmentov, kot so trgovina z živili, izobraževanje in zdravstvo.
 
Skupni spletni maloprodajni trg je v Indiji ocenjen na 50–60 mlrd USD. 60 % spletnega trga predstavljajo izdelki, preostalih 40 % pa prihaja iz storitvenih dejavnosti. Potovanja, promet, turizem, gospodinjski aparati ter potrošna elektronika prispevajo 50 % - 60 % k celotnim prihodkom indijske spletne trgovine. Kategorije, kot so trgovina z živili, izobraževanje, zdravstvo ter dom in bivanje, prispevajo le 9-13 mlrd USD k celotni vrednosti spletne maloprodaje.
 
Rast števila uporabnikov interneta, znižanje cen prenosa podatkov in spreminjanje vedenja potrošnikov, so ključni gonilni dejavniki razvoja spletne trgovine v Indiji. Največji potencial v prihodnjih letih pa imajo trgovina z živili, izobraževanje in zdravstvo. V zadnjih 12 mesecih je v Indiji 73 % kupcev kupilo izdelke na spletnih nakupovalnih platformah.
 
Odločilni dejavniki spletnega nakupa so kakovost izdelka (63 %), informacije o ceni in izdelku, možnost vračila in ter garancija za izdelek (55 %).
 
Največji trend v maloprodaji je vse večja priljubljenost modela direktno do potrošnika (direct – to-customer ali DTC), brez posrednikov. Blagovne znamke z modelom DTC lahko spodbujajo neposredne odnose s strankami s programi zvestobe, posebnimi popusti in promocijami ter edinstvenimi nakupovalnimi izkušnjami. 
 
Najbolj priljubljene spletne platforme v Indiji so v bile v zadnjih 3 mesecih Amazon, Flipkart in Myntra. Najbolj iskane kategorije izdelkov pa so bila živila, moda in zdravje ter lepota in osebna nega.
 
Kar 62 % Indijcev išče podatke o izdelkih na spletu, preden opravijo kakršen koli nakup prek spleta ali v fizični trgovini. 50 % nakupov v fizični trgovini vključuje spletno raziskavo izdelkov.
 
Analitiki ocenjujejo, da bodo pogovori s strankami, glasovne funkcije, videoposnetki ter razširjena in navidezna resničnost, pomagali blagovnim znamkam pri uresničevanju njihovih strategij spletne trgovine.



Viri: Factiva, Mint


Več informacij o globalnih trendih na področju IKT

Poglejte si tudi E-izvoz