V ZAE z novo strategijo spodbujajo domači turizem

torek, 15. december 2020

V ZAE so sprejeli novo strategijo, katere cilj je razviti celovito shemo za regulacijo domačega turističnega sektorja, v sodelovanju z lokalnimi in zveznimi entitetami.

Podporo novi strategiji je dal tudi šejk Mohammed bin Rashid Al Maktoum, podpredsednik in premier ZAE, ki je poudaril potrebo po novi enotni turistični identiteti, ki bo kot del nacionalne blagovne znamke predstavljala državo kot idealno turistično destinacijo na lokalni in svetovni ravni.

V sklopu nove strategije je šejk Mohammed napovedal prvo zvezno kampanjo za domači turizem z naslovom " World’s Coolest Winter ", s katero vabi popotnike k odkrivanju skritih draguljev sedmih emiratov. Cilj 45-dnevne kampanje, ki jo nadzoruje Ministrstvo za gospodarstvo v sodelovanju z lokalnimi turističnimi subjekti, ter Urad vlade za medije, je poudariti glavne znamenitosti posameznih emiratov, ki skupno ustvarjajo ZAE kot enotno atraktivno turistično destinacijo.

V okviru prizadevanj za spodbujanje aktivnega življenjskega sloga bodo izpostavljeni tudi različni športni dogodki in festivali na prostem, kot so vodni športi, pohodništvo, tek, kolesarjenje, gorsko kolesarjenje, kampiranje, safari v puščavi in pikniki na plaži.

"Strategija za domači turizem ZAE nakazuje začetek združevanja naših prizadevanj in usklajevanja naših zmogljivosti za čim boljše izkoriščanje vseh naših turističnih virov. Danes uvajamo prvo od številnih kampanj za razvoj tega vitalnega sektorja našega gospodarstva, "je dejal šejk Mohammed.

Domači izdatki za turizem v ZAE trenutno znašajo 41 mlrd AED ali približno 9,2 mlrd EUR. Z novo strategijo si v ZAE želijo podvojiti prispevke domačega trga in ustvariti nove priložnosti za mala podjetja v turističnem sektorju.

Šejk Mohammed je državljane in prebivalce različnih starostnih skupin, interesov in okolij pozval, naj znova odkrijejo znamenitosti ZAE, se ponovno povežejo z naravo in svoje izkušnje delijo na platformah socialnih medijev.

Nova kampanja za promocijo domačega turističnega sektorja je že pokazala prve rezultate in povprečna zasedenost sob v Dubaju in Abu Dabiju se je v začetku decembra približala 70 %.

Po zadnjih podatkih je imel Abu Dabi v tednu, ki se je končal 6. decembra, povprečno 69 % zasedenost, sledijo pa mu mu Ajman s 66,5 %, Dubaj s 65,8 % Fujairah z 62,4 %, Šardža s 53,9 % in Ras Al-Khaimah z 52,5 %. Med nacionalnim dnevom ZAE, 2. decembra, so hoteli dosegli 73,5 % zasedenost, kar je najvišja dnevna raven po 28. februarju letos, ko je zasedenost v Abu Dabiju dosegla 82,3 %.

Zasedenost hotelov v Abu Dabiju in Dubaju 
Zasedenost po dnevih v obdobju 1.april – 6. december 2020


 
Vir: STR.2020 CoStar Reality information, inc.

Viri: Factiva, TradeArabia, Arab News

Več informacij o globalnih trendih na področju turizma