Visoka rast e-trgovine v LA je pritegnila tuje vlagatelje

četrtek, 19. avgust 2021

Vodilna platforma za e-trgovino v Latinski Ameriki, Nuvemshop, je v zadnjem, že 5. krogu financiranja zbrala 500 mio USD finančnih sredstev. Ta sredstva je družba pridobila le 5 mesecev po prejeti investiciji v višini 95,2 mio USD. Skupna vrednost investicij v spletno platformo Nuvemskop je v zadnjih 10 mesecih dosegla 620 mio USD in kaže na to, kako je hitro rastoči segment e-trgovine v Latinski Ameriki pritegnil pozornost mednarodnih vlagateljev.

Družba Nuvemshop, ki se v špansko govorečih državah imenuje Tiendanube, je bila ustanovljena leta 2010 in ima mrežo več kot 90.000 aktivnih trgovcev po Braziliji, Argentini in Mehiki. S pomočjo najnovejše naložbe se namerava družba razširiti še v Kolumbijo, Čile in Peru.

Za razliko od velikanov spletne trgovine, kot sta Amazon.com Inc in Mercadolibre Inc, ki razvijajo in uporabljajo za delovanje lastna logistična omrežja in finančne storitve, Nuvemshop svojim trgovcem omogoča, da izberejo lastne partnerje za dostavo in plačilo.

Družba ima sedež v Buenos Airesu in v Sao Paulu. Nuvemshop je prvi dvonacionalni samorog v Latinski Ameriki, ki ima korenine v Argentini in Braziliji. Tržna vrednost družbe zdaj znaša 3,1 mlrd USD (16 mlrd BRL). Samorogi so novoustanovljena podjetja, vredna več kot 1 mlrd USD.

Nuvemshop pomaga malim in srednje velikim trgovcem pri postavitvi in upravljanju spletnih trgovin. Za to podjetja plačujejo mesečne pristojbine, ki se začnejo pri 49,90 USD.

Rast spletne trgovine v Latinski Ameriki je v zadnjem času zelo visoka, napovedi za naprej pa so tudi zelo optimistične. Spletna trgovina v Latinski Ameriki naj bi se namreč po napovedih analitikov v prihodnjih 5 letih letih 4 x povečala in morda celo dosegla stopnjo penetracije na Kitajskem, kjer spletno nakupovanje predstavlja skoraj polovico celotne prodaje.

Ena najbolj uspešnih spletnih platform v Braziliji, Mercadolibre, namerava investirati 10 mlrd BRL za dokončanje gradnje 8 distribucijskih centrov v Braziliji do konca tega leta, hkrati pa že načrtuje gradnjo novih v letu 2022.

Tudi brazilski spletni trgovec Magazine Luiza namerava do leta 2023 podvojiti svojo logistično infrastrukturo na 190.000 m2, kar bo obsegalo 450 distribucijskih centrov in 341 novih trgovin.



Viri: Factiva, Reuters, The Rio Times


Več informacij o globalnih trendih na področju IKT

Poglejte si tudi E-izvoz