Učinkovita predstavitev podjetja

Želite izboljšati svojo predstavitev za potrebe tuje poslovne javnosti?


Učinkovita celostna vizualna predstavitev podjetja in prodajnega programa je ključna za uspeh na tujih trgih. Izraža osebnost in vrednote podjetja. Predstavlja prvi stik z okoljem, trgom, strankami. Zato mora biti avtentična in unikatna.

Izobraževalni program Učinkovita predstavitev podjetja vključuje različne delavnice s področij:
 
  • predstavitev trendov in smernic celostne vizualne predstavitve
  • celostna predstavitev podjetja na sejmih v tujini
  • predstavitev podjetja na spletu in orodij, ki so na voljo
  • veščine učinkovitega prodajnega nagovora tujih partnerjev
 

Delavnice in termini izvedbe

 

Delavnica Termin izvedbe Prijava
Učinkovit prodajni nagovor 4. in 6. maj 2021 Prijave zaključene
Predstavitev podjetja na spletu - Grow Slovenia with Google maj - december 2021 Zbiramo prijave 
Učinkovit prodajni nagovor - 1. ponovitev 8. in 10. junij 2021 Prijave zaključene
Učinkovit prodajni nagovor - 2. ponovitev 7. in 9. september 2021 Prijave zaključene
Učinkovit prodajni nagovor - 3. ponovitev 5. in 7. oktober 2021 Prijave zaključene
Kako do odlične sejemske predstavitve podjetja? 8. in 10. november 2021 V pripravi
 

Delavnica: Učinkovit prodajni nagovor V okviru delavnice podamo smernice učinkovitega prodajnega nagovora pred tujo poslovno javnostjo.

Podjetja v prvem delu  pridobijo usmeritve, kakšna je učinkovita vizualna predstavitev podjetja na različnih komunikacijskih kanalih, kot so spletne strani podjetij, družbena omrežja, sejemski katalogi, brošure ipd. Osredotočamo se na predstavitev trendov in smernic celostne vizualne predstavitve podjetja ter predstavimo primere dobrih praks. Z udeleženci se pogovorimo o njihovi trenutni predstavitvi ter skupaj preučimo možnosti izboljšav.

V drugem delu izobraževani program vsebuje veliko praktičnih primerov, v zaključnem delu udeleženci pridobljena znanja preizkušajo na primerih lastnih prodajnih predstavitev.
 

Delavnica: Kako se odlično predstaviti na fizičnih in virtualnih sejmih v tujini?

Ko se odločamo za nastop na sejmih so ključne aktivnosti pred sejmom, v času trajanja sejma ter po zaključku sejma. Več o motivih za nastop sejmih v tujini in priložnostih, ki jih sejmi prinašajo si lahko preberete v sejemskem vsevedu. Tu boste našli tudi obrazec za izračun stroškov sejemskega nastopa.

Poleg fizičnih sejmov v ospredje prihajajo virtualni sejemski dogodki. Kakšne spremembe prinašajo in kako se morajo tem spremembam prilagoditi podjetja?

Na vsa ta vprašanja bomo poskušali odgovoriti v delavnicah, kjer bodo svoje izkušnje delili organizatorji sejmov ter podjetja, ki so z nami že uspešno nastopala na sejmih v tujini v preteklih letih.
 

Delavnice: Predstavitev podjetja na spletu


Izboljšajte svojo podobo na spletu in preučite možnosti, ki jih ponuja spletna trgovina. Spoznajte možnosti izboljšanja pozicioniranja v iskalnikih in posledično zagotovite večjo prepoznavnost med obiskovalci. Seznanite se z možnostmi uporabe podatkov in spremembami v podjetjih, ki jih prinaša umetna inteligenca in strojno učenje.

SPIRIT Slovenia  tesno sodeluje v okviru pobude Grow Slovenia with Google, zato se delavnice v letu 2021 odvijajo v tem okviru.
 

Mnenja udeležencev


Da je program učinkovit, potrjujejo udeleženci naših programov: 

To je povedala  Mateja Čampa iz podjetja Gora d.o.o., ena izmed udeleženk izobraževanja na temo Učinkovit prodajni nagovor:
 
"Za udeležbo na delavnici sem se odločila, ker smo bili v podjetju v fazi vstopa z novim produktom na sicer že obstoječi prodajni trg. Izredno dinamični predavatelji so učinkovito podali osnovni bonton in napotke kako se predstaviti v virtualnem okolju, temu pa je sledila praktična izvedba s strani nas udeležencev. Do organizatorjev sem imela visoka pričakovanja glede vsebine, izpolnila pa so se tudi s konkretnimi pohvalami, kritikami in napotki kako izboljšati lastno predstavitev.''