Digitalna realnost za izvoznike

 

Kako izkoristiti digitalna orodja in kanale za uspeh na tujih trgih?


V svetu po Covid-19 bodo digitalne tehnologije igrale glavno vlogo. Bodisi da govorimo o digitalnih konferencah, preoblikovanju nabavnih verig ali iskanju učinkovitejših načinov za organizacijo procesov v podjetjih in ustanovah.

Digitalna okolja omogočajo hitrejšo in ugodnejšo širitev v tujino, hkrati pa tudi hitro prilagodljivost.



Vir: SPRIT Slovenija, javna agencija

Kako izkoristiti potencial, ki ga nudi splet?

Organiziramo izobraževalni program na temo digitalnega marketinga, s katerim želimo:
  • približati digitalno okolje mikro, malim in srednje velikim slovenskim podjetjem
  • dvigniti kompetence zaposlenih s področja uporabe digitalnih marketinških orodij ter
  • pomagati izpeljati prioritetne aktivnosti na področju digitalizacije prodajnega in marketinškega procesa.

Programi

 
Program Leto izvedbe
Izobraževalni program za dvig digitalnih kompetenc v pripravi 2021
Spletni izobraževalni program digitalnega marketinga za izvozno usmerjena podjetja  2020
Digitalna relanost za B2B izvoznike 2019
 
 

Mnenja udeležencev

Programi so zelo učinkoviti, kar potrjujejo mnenja udeležencev iz prejšnjih let. 

To je povedal Aleš Justin iz podjetja PR d.o.o. (Extreme Vital), eden izmed udeležencev lanskoletnega izobraževanja na temo digitalnega marketinga:
 
"Nad izkušnjo sem pozitivno presenečen in zadovoljen. Glede na to, da je bilo to brezplačno izobraževanje, sem pričakoval bistveno manjši obseg in sem zelo pozitivno presenečen nad poglobljenim pristopom pri svetovanju s strani agencije Red Orbit. Same pohvale agenciji za tako temeljit pristop in agenciji Spirit za tovrstne oblike pomoči podjetjem. Pridobili smo dodaten vpogled v metode in metrike nastopa na tujih trgih. Tako bomo lahko boljše naredili strategijo za nastop v tujih trgih.''

Posnetki izobraževalnih programov


V kolikor ste program zamudili ali bi si vsebine želeli pogledati ponovno, vas vabimo k ogledu posnetkov spletnih seminarjev.



Poglejte si tudi: