Euro 2024 naj bi privabil 5 mlrd gledalcev ter ustvaril 2,4 mlrd EUR prihodkov

torek, 02. julij 2024
 

Športno trženje je odlična priložnost za širitev prodaje na tuje trge

Nogometno prvenstvo Euro 2024, ki bo od 14. junija do 14. julija 2024 potekalo v Nemčiji, predstavlja pomembno priložnost za podjetja, da dosežejo nove potrošnike, povečajo izpostavljenost blagovne znamke in razširijo svoje poslovanje na mednarodnih trgih.

Sponzoriranje pomembnih mednarodnih športnih dogodkov prispeva k povezovanju s potrošniki po vsem svetu, pomaga podjetjem pospešiti globalne poslovne načrte in bistveno poveča prepoznavnost blagovne znamke in mednarodni ugled podjetja.

Športno trženje je odlična priložnost, da podjetja povečajo svojo globalno konkurenčnost, razširijo svoj odtis in povečajo prodajo na mednarodnih trgih.

UEFA ocenjuje, da bo letošnje evropsko prvenstvo v nogometu privabilo več kot 5 mlrd gledalcev po vsem svetu ter ustvarilo 2,4 mlrd EUR prihodkov, predvsem iz prenosov in sponzorskih pogodb, prodaje vstopnic in licenčnin za uradno blago za turnirje.

 

Sponzorstva na Euro 2024 pomagajo pri prodoru kitajskih znamk v Evropo 

V 80-tih in 90-tih letih je bilo običajno, da so bila japonska in južnokorejska podjetja, kot sta Sharp in Samsung, glavni sponzorji mednarodnih športnih dogodkov.

Te sponzorje so zdaj zamenjale kitajske blagovne znamke, katerih imena se pojavljajo v reklamah in na reklamnih panojih na svetovnih športnih tekmovanjih.

Podjetja iz Kitajske predstavljajo več kot eno tretjino od 13 vrhunskih sponzorjev na evropskem nogometnem prvenstvu Euro 2024.

Družba za finančno tehnologijo Ant Group, proizvajalec gospodinjskih aparatov Hisense, spletna platforma AliExpress, proizvajalec pametnih telefonov Vivo in proizvajalec EV BYD, so med uradnimi svetovnimi sponzorji prvenstva Euro 2024.

Močno sponzorstvo dokazuje naraščajočo tehnološko moč in konkurenčnost kitajskih blagovnih znamk na globalnem trgu ter njihovo zavezanost širitvi na evropski trg. 
 

Alipay+ 

Kot uradni sponzor plačil Euro 2024 je Alipay+, platforma za čezmejno mobilno plačevanje v lasti Ant Group, objavila načrte za razširitev sprejemanja čezmejnih digitalnih plačil in zagotavljanje priročnih plačilnih storitev ter posebnih ugodnosti za svetovne nogometne navijače in popotnike v času prvenstva.

Skupaj z 2 drugima mednarodnima blagovnima znamkama podjetja, Antom in WorldFirst, se je Alipay+ pojavil na LED panojih na turnirskih stadionih in na 50 televizijskih kanalih po vsej Evropi.

Pokal za najboljšega strelca UEFA, ki ga sponzorira Alipay+, bo podeljen na finalu Eura 2024 v Berlinu.

Alipay+ širi prisotnosti v Združenem kraljestvu in državah EU, vključno s Francijo, Italijo, Švico, Španijo in Nemčijo, saj je globalizacija ena njegovih osrednjih strategij.

Od tega meseca več kot 400.000 trgovcev v Evropi sprejema mobilna plačila prek Alipay+.

Družba želi s svojo tehnologijo mobilnega plačevanja in digitalnimi rešitvami omogočiti večjemu številu trgovcev, da izkoristijo pričakovani pritok navijačev, športnikov in turistov.

Leta 2018 sta Alipay in UEFA sklenila 8 letno globalno partnerstvo za vsa nogometna tekmovanja UEFA reprezentanc za obdobje 2018 - 2026, vključno z Euro 2020, Euro 2024 in finalom UEFA Lige narodov.

Pred partnerstvom so sponzorstva večjih svetovnih športnih dogodkov desetletja zagotavljale mednarodne bančne kartice, kot sta Mastercard in Visa.

 
 

Hisense 

To je 3. zaporedno evropsko prvenstvo UEFA, katerega sponzor je Hisense. Podjetje je uradni ponudnik zaslonov za video pomočnike sodnikov med letošnjim turnirjem.

Vlaganje v športne dogodke svetovnega razreda je del strategije družbe Hisense, da postane globalna blagovna znamka.

Leta 2016 je družba postala 1. kitajski sponzor nogometnega prvenstva UEFA . Prav tako je sponzorirala svetovno prvenstvo v nogometu 2018 v Rusiji in svetovno prvenstvo 2022 v Katarju.

Prodaja televizorjev Hisense v Evropi se je v Q1 2024 medletno povečala za 35,9 % in je v tem obdobju predstavljala 13,6 % globalne prodaje.

Družba Hisense je v zadnjih letih okrepila svoja prizadevanja za širitev na evropske trge, kjer je vzpostavila 6 raziskovalno-razvojnih centrov in 5 večjih proizvodnih baz, prihodki od prodaje v Evropi pa so se lani medletno povečali za 19,5 % na 3,8 mlrd EUR.

Celotni prihodki družbe Hisense so lani presegli 200 mlrd CNY (26,1 mlrd EUR), medtem ko je prodaja v tujini dosegla 85,8 mlrd CNY (11,2 mlrd EUR), kar predstavlja 43 % celotnega prihodka.


 

BYD 

BYD je letos prvič uradni partner evropskega prvenstva v nogometu in je zamenjal nemškega proizvajalca avtomobilov Volkswagen kot uradnega dobavitelja vozil dogodka.

Ta prestižni športni dogodek bo proizvajalcu BYD omogočil, da predstavi svoja EV globalnemu občinstvu.
 
BYD med prvenstvom zagotavlja raznoliko paleto vozil z novo energijo in kaže na zavezanost BYD k bolj zelenim in inteligentnejšim avtomobilskim rešitvam.

BYD je lani izvozil več kot 242.000 vozil, kar je 334 % povečanje v primerjavi z letom prej. Ta kitajski proizvajalec je vstopil že na trge več kot 70 držav in regij, vključno z 19 evropskimi državami.

Decembra 2023 je BYD objavil, da namerava zgraditi novo proizvodno bazo za EV na Madžarskem, medtem ko si prizadeva za prodor na evropski trg. Objekt, ki je prvi te vrste, ki ga bo zgradilo kitajsko avtomobilsko podjetje v Evropi, naj bi ustvaril na tisoče delovnih mest.


 

 AliExpress 

Čezmejno e-trgovanje je postalo pomembna gonilna sila za krepitev stalne rasti kitajske zunanje trgovine.
 
Alibabina mednarodna spletna platforma AliExpress je ekskluzivni partner platforme za e-trgovino za Euro 2024 in vlaga milijone EUR v popuste, ponudbe in druge promocije med turnirjem.

Spletna platforma AliExpress je podpisala pogodbo z nekdanjim angleškim nogometnim zvezdnikom Davidom Beckhamom kot globalnim ambasadorjem blagovne znamke. Beckham pomaga oboževalcem sodelovati v promocijski kampanji »Score More with AliExpress« z ekskluzivnimi popusti in nagradami, vključno z vstopnicami za tekmo.

AliExpress in Cainiao Group, logistična veja Alibabe, sta razširila svojo globalno storitev 5-dnevne dostave na več pomembnih trgov. Potrošniki v Španiji, na Portugalskem, v Franciji, Nemčiji, na Nizozemskem, v Belgiji in Združenem kraljestvu, lahko zdaj prejmejo svoje pakete v 5 delovnih dneh po oddaji naročila na AliExpress.

Po podatkih skupine se je maja 2024, prodaja nogometne opreme medletno povečala za 80 %. Španija in Francija sta zabeležili največjo prodajo nogometnih žog, medtem ko je število paketov, poslanih v Evropo iz čezmejnih skladišč Cainiao, maja skokovito naraslo za več kot 300 % glede na leto prej.


 

Vivo 

Vivo, uradni partner in ponudnik pametnih telefonov za Euro 2020 in Euro 2024, je dejal, da športni dogodek zagotavlja izjemno priložnost za podjetje, da predstavi svojo vrhunsko tehnologijo pametnih telefonov na svetovnem prizorišču in se poveže z nogometnimi navijači.

Po podatkih globalne svetovalne družbe Counterpoint Research se je globalna prodaja pametnih telefonov medletno povečala za 6 % in v Q1 2024 dosegla 296,9 mio enot. Vivo se je s 7 % tržnim deležem uvrstil med prvih 5 proizvajalcev pametnih telefonov.
 



Viri:
  • Factiva
  • People's Daily
  • China Daily
 

Preberite še:


Globalni trendi – turizem, šport in prosti čas

Zakaj letalske družbe namenijo toliko denarja za sponzorske pogodbe v športu?

Kdo so najbogatejši lastniki športnih ekip na svetu?




Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: