Mednarodni turisti naj bi Danski letos prinesli 5,5 mlrd EUR

četrtek, 21. julij 2022

Danski turistični trg je nekoliko manj razvit kot trg konkurenčnih držav v regiji, kot sta Norveška in Švedska. Kljub temu država vsako leto pritegne več obiskovalcev, kar je posledica izboljšanja domačih in mednarodnih prometnih povezav, vključno z regionalnimi letalskimi linijami in marketinškimi kampanjami, ki povečujejo ozaveščenost o nekaterih znamenitostih Danske.
 

Ponovno globalno zaupanje v mednarodna potovanja povečuje prihode tujih turistov

V letu 2020 se je danski turistični sektor zaradi pandemije skrčil za -70 %. Okrevanje leta 2021 je bilo skromno, saj je sektor lani zabeležil le 22,6 % rast. To je zato, ker so omejitve vstopa v državo ostale v veljavi večji del leta 2021.

Ponovno globalno zaupanje v mednarodna potovanja bo povečalo prihode tujih turistov tudi na Dansko. Analitiki Fitch Solutions napovedujejo, da bo danska turistična industrija leta 2022 zabeležila 89,7 % rast prihodov tujih turistov na letni ravni. Do leta 2026 naj bi prihodi dosegli v državo dosegli 3,8 mio, kar je le nekoliko več kot pred pandemijo v letu 2019. Večina te rasti bo ostala odvisna od regionalnih trgov.

Prihodki od mednarodnih turistov naj bi se na Danskem leta 2022 medletno povečali za 90,7 % in dosegli 40,7 mlrd DKK ali približno 5,5 mlrd EUR. Leta 2026 naj bi se prihodki od mednarodnega turizma povečali na 67,2 mlrd DKK ali 9 mlrd EUR.
 

Vladna podpora turističnemu sektorju

Danski turistični trg ima vse večjo podporo vlade, ki želi povečati delež industrije v BDP, kar je del načrta za postopno zmanjšanje odvisnosti države od prihodkov od nafte.

Danska je trenutno močno odvisna od turistov iz sosednjih držav. Ena od ključnih točk danske prihodnje strategije rasti turističnega sektorja je diverzifikacija trgov in privabljanje obiskovalcev z bolj oddaljenih trgov, predvsem iz Kitajske.

Poleg vlaganja v tržne strategije država izboljšuje tudi prometno infrastrukturo, da bi podprla naraščajoče število obiskovalcev in dostopala do novih trgov. Danska je v ta namen tudi razširila letališče v Kopenhagnu, da bi povečala število potnikov, ki jih lahko sprejme letališče, na 40 mio. Projekt širitve letališča je bil vreden 250 mio DKK ali 33,6 mio EUR.
 

Rast prihodov tujih turistov bo pospešila tudi rast hotelirskega sektorja

Močna rast prihodov tujih turistov bo v prihodnjih letih pospešila tudi razvoj hotelov. Po ocenah analitikov se bo število hotelov leta 2022 povečalo za 2,6 %, na 620 hotelov.

Danski hotelski in nastanitveni trg kljub je kljub svoji majhnosti dobro razvit in je sposoben slediti naraščajočemu povpraševanju. V državi je dejavnih več domačih hotelirjev, pa tudi številne regionalne in mednarodne hotelske verige. Kljub temu je na trgu še vedno možnost rasti, zlasti zaradi razvoja turizma v manjših mestih.
 

Domači hotelski ponudniki:

  • Arp-Hansen Hotel Group
  • Scandic Hotels
  • First Hotels
  • Comwell
  • Cab Inn
  • Brøchner Hotels
  • Zleep Hotels
  • Guldsmeden Hotels
 

Regionalne in mednarodne hotelske verige:

  • Best Western
  • Nordic Choice Hotels
  • Marriott
  • Radisson Hotel Group
  • Zoku
  • CityHub
  • 25hours Hotels
  • Wyndham Hotels & Resorts
 
Viri: Factiva, Fitch Solutions

 

Preberite še:


Globalni trendi na področju turizma

Vpliv rusko-ukrajinske vojne na turistični sektor
 
Priložnosti na danskem trgu



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: