Razvoj in rast pohištvene industrije v Indiji

četrtek, 21. julij 2022

Indija je z 1,3 mlrd prebivalcev eno največjih gospodarstev na svetu, ki je v zadnjih letih doživelo izjemen razvoj. To je vodilo do povečanja števila zasebnih in komercialnih ustanov po vsej državi, kar je posledično povečalo tudi povpraševanje po pohištvu. V Indiji je vedno več uporabnikov, ki iščejo pohištvo, prilagojeno njihovim potrebam, zato v Indiji cveti trg oblikovanja pohištva po meri.
Analitiki napovedujejo, da bo indijski trg pohištva do konca leta 2023 dosegel vrednost 37,7 mlrd USD.

 

Indijska pohištvena industrija 

Pohištveni sektor v Indiji prispeva le manjši delež k domačemu BDP, pri čemer je velik del te industrije, približno 85 %, v neorganiziranem sektorju.
Indijski trg pohištva je razdeljen v 4 segmente: pohištvo za dom, pisarniško/poslovno pohištvo, hotelsko pohištvo in deli pohištva. Segment pohištva za dom predstavlja 65 % vrednosti proizvodnje, pisarniško/poslovno pohištvo 15 %, hotelsko pohištvo 15 % ter segment pohištvenih delov preostalih 5 %.
Indijci imajo radi lepo opremljena domovanja in porabijo več kot tri četrtine svojega proračuna za dom v segmentu pohištva, ki je običajno prilagojeno njihovim potrebam. Najraje posegajo po ročno izdelanem lesenem pohištvu.
 

Velikost in napoved trga 

Indijski trg pohištva je bil v letu 2021 ocenjen na 17,4 mlrd USD. Po napovedih naj bi trg do leta 2026 dosegel 37,7 mlrd USD, povprečna letna rast bo do leta 2026 znašala 13,37 %.

Velikost segmenta spletne maloprodaje pohištva je narasla s 300 mio USD v letu 2017 na 920 mio USD v letu 2020 in zabeležila povprečno letno rast v višini 32 %.

Indijska industrija izposoje pohištva je bila leta 2020 ocenjena na 4,1 mlrd USD in naj bi do leta 2025 rasla po 26 % povprečni letni stopnji ter v letu 2026 dosegla vrednost 13 mlrd USD.
 

Dejavniki rasti 

Indijska proizvodnja pohištva se je v zadnjih letih preusmerila od ročnega k polavtomatskemu in avtomatskemu načinu, kar ima za posledico oblikovanje estetskega in udobnega pohištva, ki se uporablja v stanovanjskih in poslovnih prostorih. Spreminjanje preferenc potrošnikov je pripeljalo do sprejetja alternativ lesu, s ciljem zmanjšanja stopnje krčenja gozdov in podaljšanja življenjske dobe pohištva. Vsi ti dejavniki naj bi v prihodnjih letih pospešili rast in spremenili dinamiko indijskega trga pohištva.

Povečanje razpoložljivega dohodka, hitra urbanizacija, širjenje maloprodaje in rastoča distribucijska mreža, bodo v naslednjih 5 letih spodbujali rast pohištvenega trga v Indiji. Poleg tega bo pričakovani porast turizma in gostinstva v naslednjem desetletju spodbudil povpraševanje po pohištvu v državi. To daje indijskim obrtnikom in proizvajalcem veliko priložnost, da s podporo vlade ustanovijo nova in razširijo obstoječa podjetja v Indiji.
 
V dobi digitalne transformacije, tako kot večina drugih panog, tudi pohištvena industrija svoje poslovanje prenaša na splet. Ta večkanalna prisotnost potrošniku olajša nakupovalno izkušnjo in s tem prispeva k možnostim rasti domače pohištvene industrije. 


Viri: Factiva, The Economic Times
 

Preberite še:


Globalni trendi na področju lesne in pohištvene industrije

Ključni trendi evropskega pohištvenega trga
 
Priložnosti na indijskem trgu
 


Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: