Spletna prodaja se je v ZDA med pandemijo močno povečala
V letu 2022 bo trg spletne prodaje v ZDA presegel 1 trln USD
Po ocenah raziskave Adobe Digital Economy Index, bodo potrošniki v ZDA v letu 2022 preko spleta kupili za 1 trln USD izdelkov in storitev.Raziskava je tudi pokazala, da so ameriški potrošniki od začetka pandemije od marca 2020 do februarja 2022 za spletne nakupe porabili 1,7 trln USD, kar je skoraj trikrat več kot v letih 2019 in 2018, ko je vrednost spletne prodaje dosegla 609 mlrd USD.
Adobe Digital Economy Index je vrednost spletne prodaje v ZDA v letu 2021 ocenil na 885 mlrd USD, kar je 9 % več od 813 mlrd USD leta 2020 in 575 mlrd USD v letu 2019.
Cene so v spletni prodaji v ZDA neprekinjeno rasle 21 zaporednih mesecev, saj se je inflacija stalno povečevala. V letu 2020 je dodatna spletna poraba v primerjavi z letom 2019 znašala 237,9 mlrd USD, od tega 4,7 mlrd USD zaradi višjih cen. Od 72,2 mlrd USD dodatne porabe v letu 2021, je kar 22,2 mlrd USD odražalo višje cene. Podoben trend se bo nadaljeval tudi v letu 2022, pri čemer naj bi višje cene prispevale 27 mlrd USD k spletni rasti.
Kljub visoki rasti segmenta živil, ohranja segment elektronike najvišji tržni delež
Pandemija je spodbudila preboj spletne prodaje živil. V letu 2020 je v ZDA vrednost spletnih nakupov živil narasla za 103 % na 73,7 mlrd USD. Rast se je od takrat nekoliko umirila, čeprav je skupni znesek lani dosegel 79,7 mlrd USD, letos pa bi po ocenah lahko presegel 85 mlrd USD.Največji segment ameriškega spletnega trga je bil v letu 2021 segment elektronike. Segment je v tem letu beležil prihodke v višini 165 mlrd USD, kar je 8 % več kot leta 2020. Segment je v letu 2020 predstavljal 18,6 % celotnega trga spletne trgovine lani, kar je nekoliko manj kot v letu 2020 (18,8 %) in 2019 (21 %). Znižanje tržnega deleža tega segmenta je posledica rasti v drugih segmentih ter pomanjkanja nekaterih elektronskih izdelkov v času pandemije.
Največji ameriški spletni ponudniki glede na prihodke
Podjetje | Prihodki v mio USD | Št. zaposlenih | Konec fiskalnega leta |
---|---|---|---|
Amazon.com, Inc. | 469.822,00 | 1.608.000 | 31.12.2021 |
eBay, Inc. | 10.485,00 | 10.800 | 31.12.2021 |
Copart, Inc. | 2.692,51 | 8.600 | 31.06.2021 |
Etsy, Inc. | 2.329,11 | 2.402 | 31.12.2021 |
Newegg Commerce, Inc. | 2.114,87 | 1.789 | 31.12.2020 |
ContextLogic, Inc. | 2.085,00 | n/a | 31.12.2021 |
Bgi Inc. | 1.481,75 | 3.900 | 31.12.2021 |
Blue Apron Holdings, Inc. | 470,38 | 1.988 | 31.12.2021 |

Viri: Factiva, Barron's
Preberite še:
Spletne prodajne platformeKako e-izvažati
Globalni trendi na področju IKT