Britanski trg lepotnih izdelkov bo v letu 2025 prehitel Francijo

četrtek, 22. avgust 2024

Britanski trg lepotnih izdelkov je v razcvetu

Francija je vrsto let prevladovala v lepotni industriji, zdaj pa jo bo kmalu prehitelo Združeno kraljestvo.

Prodaja izdelkov za nego kože in parfumov je v Združenem kraljestvu v razcvetu. Na trgu so poleg že uveljavljenih tujih blagovnih znamk, velik uspeh doživele tudi britanske blagovne znamke, kot sta Typebea in Charlotte Tilbury.





Vse to je privedlo do tega, da trg lepotnih izdelkov v Združenem kraljestvu raste skoraj dvakrat hitreje kot francoski, ter bo ob takem trendu do konca leta 2025 prehitel Francijo.

Podatki, ki jih je objavila ameriška družba za tržne raziskave Circana, kažejo, da je prodaja luksuznih ali prestižnih ličil, dišav, ter izdelkov za nego kože in las, v Združenem kraljestvu v prvem polletju 2024 poskočila za skoraj 11 % in dosegla vrednost 1,53 mlrd GBP, kar je približno 1,75 mlrd EUR.

Za primerjavo, francoski trg lepotnih izdelkov, ki je že dolgo vodilni in najprestižnejši v Evropi, je v tem obdobju zrasel za 6 %, njegova vrednost pa se je povzpela na 1,62 mlrd GBP (1,86 mlrd EUR), kar je le 90 mio GBP ali 103,4 mio EUR več kot v Združenem kraljestvu.

Glede na raziskavo Circana, je britanski trg lepotnih izdelkov od leta 2019 rasel več kot 2 krat hitreje od francoskega. Če se bo ta trend nadaljeval, bo britanski trg lepotnih izdelkov do konca leta 2025 prehitel velikost francoskega.

Britanski lepotni trg po vrednosti že sedaj presega trg v Nemčiji, Italiji in Španiji.


Rast trga je posledica novih inovativnih izdelkov ter vpliva lepotnih vplivnežev

Prestižni lepotni izdelki so tisti, ki niso množično proizvedeni, kot so gel za prhanje, šampon in milo, ampak jih proizvajajo luksuzna podjetja.
V tej panogi so tradicionalno prevladovala francoska podjetja, kot sta Chanel in Yves Saint Laurent. V zadnjem času jih vedno bolj izzivajo britanske blagovne znamke, vključno s tistimi, ki so jih ustanovile znane osebnosti, kot so Rita Ora, Georgia May Jagger in Victoria Beckham.

V British Beauty Council poudarjajo, da je rast britanskega trga lepotnih izdelkov posledica inovativnih dobaviteljev, ki ustvarjajo nove in priljubljene izdelke, ter vpliva lepotnih vplivnežev.

Britanska industrija lepotnih izdelkov je bila vedno središče ustvarjalnosti, rodila je prve slavne frizerje, vključno s Samom McKnightom in nekaterimi najuspešnejšimi kozmetičnimi znamkami današnjega časa, Charlotte Tilbury in Pat McGrath. Združeno kraljestvo je bilo tudi vedno vodilno v svetu na področju trajnostne lepote.

Pri rasti britanskega trga lepotnih izdelkov imajo veliko vlogo tudi vplivnice in vplivneži.

Vplivnice, kot sta Lisa Eldridge in Caroline Hirons, so z objavljanjem svojih lepotnih režimov na spletu in priporočanjem izdelkov pridobile ogromno sledilcev. Lisa Eldridge ima skoraj 2 mio sledilcev na Instagramu, medtem ko ima jih ima Caroline Hirons 750.000. Njune objave lahko povzročajo skokovito rast prodaje izdelkov.

Znane osebnosti, kot so Kate Moss, Rita Ora, May Jagger in Victoria Beckham, prav tako močno vplivajo na spletne sledilce, kar so izkoristile z ustanovitvijo lastnih lepotnih blagovnih znamk.

Analiza svetovalne družbe Oxford Economics je pokazala, da je skupna vrednost britanske lepotne industrije, vključno z vsemi izdelki in storitvami, kot so frizerski in lepotni tretmaji, lani dosegla 27,2 mlrd GBP (31,27 mlrd EUR), zaposlovala pa je več kot 600.000 delavcev.

Velik uspeh in vpliv lepotne industrije sta povzročila pomisleke, da se mlade spodbuja k nakupu in uporabi neprimernih izdelkov. Britansko združenje dermatologov je pred kratkim že opozorilo, da bi zaradi naraščajočega trenda uporabe krem za nego kože, otroci lahko imeli nepopravljive težave. Mnogi otroci, stari manj kot 10 let, si želijo preizkusiti luksuzne lepotne izdelke, ki jih priporočajo njihovi najljubši vplivneži na platformah, kot sta YouTube in TikTok. Mnogi od teh izdelkov vsebujejo potencialno škodljive aktivne sestavine, kot so kisline za piling in so namenjene zgolj odraslim, otrokom pa lahko izzovejo alergije ali ekceme.
 

Napovedi trga

Kljub takšnim pomislekom Oxford Economics napoveduje, da se bo britanski trg lepotnih izdelkov v prihodnjem letu še naprej širil hitreje od preostalega gospodarstva.

A britanska industrija lepotnih izdelkov bi lahko še bolj izkoristila svoj položaj, če bi vlada olajšala dostop do trgov EU. Izvoz lepotnih izdelkov v EU se je namreč zaradi Brexita zmanjšal za skoraj 850 mio GBP ali 977,24 mio EUR.

Zato se je Združeno kraljestvo moralo osredotočiti na druge trge, kot so Kitajska, ZDA, Avstralija, Bližnji vzhod in Indija.
 


Preberite še:

Več informacij o globalnih trendih na področju kemične industrije

Gospodarstvo ter možnost vstopa na trg Združenega kraljestva


Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: