Indija je eden najhitreje rastočih trgov pohištva na svetu
Vpogled v indijski trg pohištva
Indija je 4. največji trg pohištva na svetu, še pred 10 leti pa je bil na 10. mestu.Znotraj Azijsko-pacifiške regije je Indija 2. največji trg pohištva za Kitajsko in eden najhitreje rastočih trgov na svetu.
Trg pohištva v Indiji se je v zadnjih letih hitro razvijal. Rast trga pohištva pospešujejo povečanje števila ljudi srednjega razreda, naraščajoči razpoložljivi dohodek in povečanje števila mestnih stanovanj.
Mordor Intelligence ocenjuje, da bo indijski trg pohištva leta 2024 dosegel vrednost 28,38 mlrd USD ali približno 26,3 mlrd EUR.
Urbanizacija indijskih zveznih držav, vse večje povpraševanje po trpežnem in hibridnem pohištvu za sedenje ter naraščajoče povpraševanje po modularnem in vrhunskem pohištvu so dejavniki, ki spodbujajo širitev pohištvenega poslovanja v državi.
Rast indijskega trga pohištva spodbujajo tudi turizem, gostinstvo ter hitro rastoči podjetniški sektor.
Zaradi vse večjega sprejemanja mobilnega in internetnega nakupovanja v Indiji hitro narašča tudi spletna prodaja pohištva.
Trg naj bi v prihodnjih 5 letih rasel po visoki, 10,8 % povprečni letni stopnji ter v letu 2029 dosegel vrednost 47,39 mlrd USD ali 43,8 mlrd EUR.
Čeprav uvoz pohištva predstavlja manj kot 10 % indijskega trga pohištva, se v zadnjih letih hitro povečuje. Še posebno velik je potencial za uvoz vrhunskega luksuznega pohištva.
Trendi indijskega trga pohištva
Preference potrošnikov so se spremenile z naraščanjem vpliva zahodne kulture.Z rastjo indijskega gospodarstva se povečujejo tudi razpoložljivi dohodki. Povečanje kupne moči je pripeljalo tudi do večje potrošnje za opremo doma, vključno s pohištvom.
Sprememba življenjskega sloga in hitra urbanizacija sta povzročila spremembo preferenc potrošnikov. Vse večji poudarek je na ustvarjanju estetsko prijetnih in dobro oblikovanih bivalnih prostorov. Posledično ljudje več vlagajo v notranjo opremo in pohištvo, da bi izboljšali splošni videz in občutek svojih domov.
Vzpon družbenih medijev in platform za notranjo opremo je povzročil povečano povpraševanje po edinstvenih in estetsko prijetnih kosih pohištva.
Oddaje o izboljšavah doma in revije o notranjem oblikovanju so v Indiji pridobile veliko gledalcev.
V indijskih metropolitanskih mestih se je povečalo povpraševanje po prilagodljivem in elegantnem pohištvu.
Hiter vzpon metropol in razvoj stanovanjskega sektorja spreminjata življenjski standard in življenja ljudi.
Potrošniki se vse bolj zavedajo pomena trajnosti in recikliranja, zato se pri nakupu odločajo bolj ozaveščeno in dajejo prednost lesenemu pohištvu in prenovljenemu pohištvu. Posledično proizvajalci pohištva nenehno proizvajajo kreativne in ekološke izdelke, da bi zadovoljili vse večje povpraševanje potrošnikov.
Trendi, kot sta minimalistični dizajn pohištva in integracija pametne tehnologije v pohištvo, postajajo vse bolj priljubljeni na indijskem trgu pohištva.
Konkurenti na trgu
Indijski trg pohištva je zelo konkurenčen in razdrobljen. Prevladujejo neorganizirana mala lokalna podjetja, a so v zadnjih letih na trg vstopili tudi večji, organizirani ponudniki.Največji med njimi so:
- Godrej
- Zuari
- Durian
- Nilkamal
- Featherlite.
Največji trgovci s pohištvom v Indiji
Podjetje | Prihodki v mio EUR (2023) |
---|---|
Welspun Global Brands Limited | 713,68 |
Hindware Home Innovation Ltd. | 337,34 |
C C India Private Limited | 218,61 |
Royaloak Furniture India Llp | 198,38 |
Dirt Blasters | 159,55 |
Ikea India Private Limited | 141,79 |
Godrej Redevelopers Private Limited | 131,67 |
Zaradi nizkih vstopnih ovir analitiki pričakujejo, da bo na indijski pohištveni trg v prihodnjih letih vstopilo več novih konkurentov.
Vrednosti USD so preračunane v EUR po povprečnem letnem deviznem tečaju ECB za leto 2023.
Viri:
- Factiva
- Mordor Intelligence
- ResearchAndMarkets
Preberite še:
Globalni trendi na področju lesne in pohištvene industrije
FMCG sektor je eden največjih in najhitreje rastočih sektorjev v Indiji
Velike priložnosti v spletni prodaji modnih oblačil na indijskem trgu
Velik potencial indijske e-trgovine
Indija postaja vse bolj privlačen trg za tuje proizvajalce
Gospodarstvo ter možnosti vstopa na indijski trg
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni