V Indiji so lansirali prvo spletno B2B tržnico
Spletna B2B tržnica bo indijskim podjetjem pomagala pri prodoru na tuje trge
Zveza indijskih izvoznih organizacij (FIEO) je 28. maja letos v Indiji lansirala prvo B2B spletno tržnico za indijske izvoznike in tuje kupce. Indijski poslovni portal bo deloval kot digitalna tržnica B2B, ki bo pomagala izvoznikom, obrtnikom, kmetom ter malim in srednje velikim podjetjem, da prepoznajo nove trge za svoje izdelke in povečajo svojo prodajo po vsem svetu. Platforma bo olajšala krepitev trgovinskih povezav Indije z mednarodnimi trgi.Poslovni portal je zasnovala in razvila Zveza indijskih izvoznikov (Federation of Indian Exporters – FIEO) v partnerskem sodelovanju s portalom GlobalLinker.
Indijski poslovni portal ima raznoliko paleto izdelkov, od potrošniških izdelkov in izdelkov za življenjski slog do industrijskih izdelkov in poslovnih storitev.
Indijski izvoz, ki beleži visoko rast, bo izkoristil potencial spletnih platform
Med pandemijo so spletne platforme, kot je e-trgovina, v Indiji pokazale ogromen potencial in so bile podpora milijonom podjetij pri njihovem obstoju v času krize.Pobuda za spletno tržnico je prišla v zelo primernem času, saj je trenutno indijski izvoz priča močni rasti. Celoten izvoz Indije je v proračunskem letu 2021–2022 dosegel 676,2 mlrd USD ali približno 571,74 mlrd EUR, saj so tako storitve kot blago dosegli rekordno visok izvoz. Samo indijski izvoz blaga se je v proračunskem letu 2021-2022 povečal za 44,6 % in dosegel 421,8 mlrd USD ali približno 356,64 mlrd EUR.
Strateški cilji indijskega poslovnega portala
Strateški cilji spletne B2B tržnice so:- digitalizacija indijskih izvoznikov in njihova spletna promocija
- spodbujanje izvoza iz vseh indijskih držav
- predstavitev Indije v široki paleti izdelkov in storitev
- spodbujanje virtualnih srečanj med kupci in prodajalci
- zagotavljanje zaupanja vredne mreže indijskih izvoznikov tujim kupcem
Viri: Factiva, The Hindu Business Line, Tax India Online
Preberite še:
Spletne prodajne platformeKako e-izvažati
Globalni trendi na področju IKT
Priložnosti na indijskem trgu