Izbira mednarodnega sejma

Kako izbrati mednarodni sejem?


Izbira mednarodnega sejma, na katerem se podjetje predstavlja,  je odvisna od:
  • podjetja in njegove panoge,
  • finančnih sredstev,
  • usposobljenosti kadra,
  • prisotnosti podjetja na določenem tujem trgu.
 
Najprimernejši so specializirani mednarodni sejmi, ki trajajo največ 3 do 5 dni. Tovrstni sejmi so panožno usmerjeni: na določene izdelke, na ciljne skupine odjemalcev in skoraj izključno na strokovne obiskovalce, ki so tematsko povezani z razstavljavci.
 

Pred nastopom na sejmu preverite:

  • tematiko sejma (nomenklatura izdelkov, panoga),
  • ciljne obiskovalce sejma (zasebne stranke, poslovne stranke, zastopniki, itd.),
  • strukturo razstavljavcev, predvsem tistih, ki so podjetju neposredna konkurenca.
 

Informacije o potencialnih mednarodnih sejmih pridobite na naslednje načine:

  1. V bazah M+A ExpoDataBase in AUMA raziščite seznam potencialnih panožnih sejmov, ki  ustreza vašim ciljem in prodajnemu programu.
  2. Izbrane sejme najprej obiščite. Na ta način lahko pridobite veliko neposrednih in konkretnih informacij o utripu sejma, o številu obiskovalcev, kakovosti in razporeditvi razstavnih prostorov, o raznovrstnosti razstavljavcev.
  3. Preučite strokovne publikacije, kataloge s seznamom razstavljavcev, promocijska gradiva, ki jih pridobite na sejmu ali na spletnih straneh organizatorja sejma.
  4. Obiščite spletne strani organizatorjev sejmov, kjer so dosegljive vse najpomembnejše informacije o sejmu ter navežite stik z organizatorji izbranih sejmov, ki vam  lahko posredujejo dodatne informacije.
  5. Vprašajte obstoječe in potencialne stranke podjetja glede izkušenj in informacij o sejmih, ki jih  obiskujejo.
  6. Preverite udeležbo razstavljavcev iz drugih držav. Seznam razstavljavcev je na voljo v sejemskem katalogu in na spletnih straneh organizatorja sejma.
  7. Ne spreglejte rezultatov sejemskih predstavitev preteklih let (struktura obiskovalcev, zadovoljstvo razstavljavcev), ki jih  pogosto objavljajo organizatorja sejma  na svojih spletnih straneh.
 
Poglejte si tudi:
- Okvirna cena razstavnega prostora 


Če ne najdete pravega sejma ali potrebujete nasvet, nas kontaktirajte: