Izračun stroškov sejma

Pregled stroškov razstavnega prostora kot pomoč za kalkulacijo okvirne cene razstavnega prostora

 
                                     Vrste stroškov Količina Cena v EUR
  1. OSNOVNI STROŠKI RAZSTAVNEGA PROSTORA
   
  • Najem razstavnega prostora
   
  • Dobava električne energije
   
  • Dobava vode
   
  • Ostali fiksni stroški
   
  • Priključki za internet
   
  • Izkaznice za razstavljavce, parkirni listki
   
     
  1. STROŠKI POSTAVITVE IN PODIRANJE RAZSTAVNEGA PROSTORA
   
  • Postavitev konstrukcije in montaža razstavnega prostora
   
  • Oprema razstavnega prostora (pohištvo, preproge, talne obloge, osvetlitev, kuhinjska oprema, tehnika, garderoba)
   
  • Ureditev razstavnega prostora (zasnova, grafika, načrt, označevanje, displayi, dekoracija, okrasitev, cvetje itd.)
  • Podiranje razstavnega prostora
   
  • TV display – audio-vizualna predstavitev
   
     
  1. STROŠKI STORITEV NA RAZSTAVNEM PROSTORU
   
  • Osebje strežno (postrežba obiskovalcev, oprema, stroški, honorar, hostese, prevajalci, drugo pomožno osebje)
   
  • Komuniciranje (vabila, propagandni material in darila, reklamni potiski, vnos v sejemski katalog, mape za tisk, oglasi, prevodi, vstopnice za obiskovalce)
   
  • Pisarniški material
   
  • Dekoracija
   
  • Telefon, Fax, Internet, PC,
   
     
  1. STROŠKI TRANSPORTA, NAKLADANJA IN RAZKLADANJA
   
  • Transport in rokovanje (skladiščenje, prevoz na sejemski prostor, odvoz iz sejma, viličar, zavarovanje)
   
  • Carinski stroški, ATA Karnet
   
  • Stroški recikliranja – odvoz odpadkov
   
  • Stroški osebja (za prevoz, nakladanje): potni stroški, nočitve, dnevnice
   
  • Transferi sejem-hotel-sejem
   
     
  1. STROŠKI OSEBJA ZA PRIPRAVO IN DELO NA RAZSTAVNEM PROSTORU
   
  • Stroški vsega osebja v podjetju, ki se ukvarjajo z pripravo in izvedbo udeležbe na sejmu
   
  • Stroški osebja na razstavnem prostoru (v času trajanja sejma)
   
  • Hotelski stroški in potni stroški za osebje na razstavnem prostoru
   
  • Stroški pogostitve izven razstavnega prostora (reprezentanca)
   
     
  1. DRUGI STROŠKI
   
  • Stroški aktivnosti za pripravo in podiranje sejemskega prostora
   
  • Šolanje in treniranje osebja
   
  • Stroški za eksponate, vzorce  in raziskavo trga
   
  • Stroški izdelave vabil (poštni stroški, internet…)
   
  • Katering
   
  • Ostali stroški
   
     
  1. PROMOCIJSKI  STROŠKI
   
  • Nakup naslovov potencialnih kupcev (naslovi potencialnih kupcev – B2B)
   
  • Svinčniki, spominki, darila (na razstavnem prostoru)
   
  • Katalogi, prospekti, ceniki
   
  • Ostali reklamni stroški
   
     
VSI STROŠKI SKUPAJ (1. – 7.)    
  • OSNOVNI STROŠKI
   
  • STROŠKI RAZSTAVNEGA PROSTORA
   
  • STROŠKI NA RAZSTAVNEM PROSTORU
   
  • TRANSPORT IN RAZKLADANJE-NAKLADANJE
   
  • STROŠKI OSEBJA NA RAZSTAVNEM PROSTORU
   
  • DRUGI STROŠKI
   
  • PROMOCIJSKI STROŠKI
   
SKUPAJ VSI STROŠKI:    
 
Vir: AUMA


Kalkulacija okvirne cene razstavnega prostora v excel formatu (v pripravi)



Več informacij: