Digitalna realnost za izvoznike

 

Kako izkoristiti digitalna orodja in kanale za uspeh na tujih trgih?


V svetu po Covid-19 bodo digitalne tehnologije igrale glavno vlogo. Bodisi da govorimo o digitalnih konferencah, preoblikovanju nabavnih verig ali iskanju učinkovitejših načinov za organizacijo procesov v podjetjih in ustanovah.

Digitalna okolja omogočajo hitrejšo in ugodnejšo širitev v tujino, hkrati pa tudi hitro prilagodljivost.



Vir: SPRIT Slovenija, javna agencija

Kako izkoristiti potencial, ki ga nudi spletna prodaja?

V letu 2020 je Covid-19 bistveno vplival na poslovanje. Obnašanje potrošnikov se je zaradi omejitev korenito spremenilo, najbolj pa se je to poznalo v državah, kot so ZDA, Nemčija, Italija, Španija Indija, Kitajska in Rusija.

Poleg same prodaje pa se na splet preusmerja tudi družabno življenje in z njim tudi velik del tako B2C kot tudi B2B komunikacije.

Več o priložnostih, ki jih nudi spletna prodaja ter najpombnjših dejavnikih za postavitev uspešne spletne trgovine si lahko preberete na področju e-izvoza

Organiziramo izobraževalni program na temo digitalnega marketinga, s katerim želimo:
  • približati digitalno okolje mikro, malim in srednje velikim slovenskim podjetjem
  • dvigniti kompetence zaposlenih s področja uporabe digitalnih marketinških orodij ter
  • pomagati izpeljati prioritetne aktivnosti na področju digitalizacije prodajnega in marketinškega procesa.

Programi

 
Program Leto izvedbe
Izobraževalni program za dvig digitalnih kompetenc - Grow Slovenia with Google 2021
Spletni izobraževalni program digitalnega marketinga za izvozno usmerjena podjetja  2020
Digitalna relanost za B2B izvoznike 2019
 

Mnenja udeležencev

Programi so zelo učinkoviti, kar potrjujejo mnenja udeležencev iz prejšnjih let. 

To je povedal Aleš Justin iz podjetja PR d.o.o. (Extreme Vital), eden izmed udeležencev izobraževanja na temo digitalnega marketinga v letu 2020:
 
"Nad izkušnjo sem pozitivno presenečen in zadovoljen. Glede na to, da je bilo to brezplačno izobraževanje, sem pričakoval bistveno manjši obseg in sem zelo pozitivno presenečen nad poglobljenim pristopom pri svetovanju. Same pohvale agenciji SPIRIT Slovenija za tovrstne oblike pomoči podjetjem. Pridobili smo dodaten vpogled v metode in metrike nastopa na tujih trgih. Tako bomo lahko boljše naredili strategijo za nastop v tujih trgih.''

Posnetki izobraževalnih programov


V kolikor ste program zamudili ali bi si vsebine želeli pogledati ponovno, vas vabimo k ogledu posnetkov spletnih seminarjev.



Poglejte si tudi: