Globalni trg golf turizma bo v 2023 dosegel 23,1 mlrd USD, v 2033 pa 40,4 mlrd USD

torek, 21. februar 2023

Analitiki napovedujejo, da bo globalni trg golf turizma v letu 2023 dosegel vrednost 23,1 mlrd USD. V prihodnjih 10 letih naj bi trg rasel po 5,8 % povprečni letni stopnji ter v letu 2033 dosegel vrednost 40,4 mlrd EUR.
 

Dejavniki rasti trga in ključni trendi

Golf je profesionalen in amaterski šport, katerega priljubljenost se je v zadnjih letih močno povečala. Ta šport vključuje tudi veliko potovanj.

Rast globalnega trga golf turizma poganja predvsem naraščajoče število mednarodnih in domačih turnirjev po vsem svetu, znatna poraba za postavitev izboljšane športne infrastrukture ter ogromen porast števila profesionalnih in amaterskih igralcev golfa po vsem svetu.

Poleg tega športne organizacije in vlade po vsem svetu prirejajo domače in mednarodne golf turnirje ter izvajajo velike naložbe, da bi privabile golfiste in spodbudile lokalno gospodarstvo.

Na primer, avgusta 2022 je kanadska zvezna vlada napovedala naložbo v višini 4,4 mio USD v dva profesionalna turnirja Golf Kanada, imenovana RBC Canadian Open in CP Women’s Open, da bi spodbudila delovanje tega športa, ustvarila pomembne gospodarske priložnosti in pritegnila turiste iz vseh regij.



Naraščajoče zanimanje za športne dogodke na prostem, vladna financiranja, ukrepi za spodbujanje športnega turizma ter rast števila mladih igralcev golfa bodo v prihodnjih letih močno vplivali na globalni golf turizem, organizatorjem potovanj pa ponudili priložnost za vstop na še neizkoriščene trge. Rast trga bo spodbudila tudi vse večja podpora posameznih vlad po vsem svetu.

Številne vlade že tržijo športna počitniška mesta lokalnim in tujim popotnikom, da bi z rastjo specializiranega trga povečale svoje prihodke in posledično podprle gospodarsko širitev. Pri tem želijo izkoristiti resnični potencial industrije glede na priljubljenost in prihodnje možnosti rasti tega športa.

Avgusta 2022 se je na primer na Škotskem začel nov razvoj golf turizma, ki ga vodi škotska skupina za razvoj golf turizma (SGTDG). Z velikim poudarkom na sodelovanju skupnosti, izboljšanju zdravja in dobrega počutja ter razvoju priložnosti za mlade, bo ta pobuda pomagala podpirati in oblikovati prihodnost industrije v naslednjih nekaj letih.

Takšne pobude bodo ustvarile priložnosti za rast v različnih segmentih, kot so nastanitve, organizacije potovanj in potovalne agencije.

Povečanje števila profesionalnih golfistk se je pokazalo kot eden glavnih trendov po vsem svetu. Pričakuje se, da bo ta trend pomembno vplival na globalni trg in posledično spodbudil njegovo rast.
V skladu s tem trendom športna podjetja in vladni organi po vsem svetu uvajajo ženske golf turnirje, da bi povečali udeležbo žensk v golfu.

Tudi povečano zanimanje za dejavnosti in šport na prostem, zaradi zdravstvenih prednosti, bo v prihodnje pozitivno vplivalo na rast trga.

Inovacije v sektorju golfa in tehnološke izboljšave so nekateri drugi vidiki, ki proizvajalcem omogočajo izdelavo naprednih izdelkov za golf, zaradi česar se pričakuje, da bo šport pridobil izjemno priljubljenost v mnogih državah.
 

Regijska segmentacija

Severna Amerika je trenutno največja regija na trgu golf turizma zaradi naraščajočega števila profesionalnih golf turnirjev ter vedno večjega števila mednarodnih in domačih igralcev golfa, ki obiskujejo igrišča za golf v ZDA.
 
Za prihodnjih 10 let analitiki največjo rast trga napovedujejo Azijsko-pacifiški regiji.
Jugovzhodna Azija že dolgo velja za vrhunsko golf destinacijo, ki tja vsako leto privabi na tisoče turistov, ki želijo preizkusiti vrhunska igrišča, eksotično kuhinjo in razkošne namestitvene možnosti v regiji.
 

Podjetja na trgu

Strateška sodelovanja in partnerstva so se pojavila kot ključni trend, ki postaja vse bolj priljubljen na trgu golf turizma
 
Večja podjetja, ki delujejo v tem sektorju, so osredotočena na strateška sodelovanja in partnerstva za krepitev svojega položaja.
 
Oktobra 2021 se je na primer Goway, ponudnik golf turizma s sedežem v Združenem kraljestvu, povezal z ameriškim potovalnim podjetjem Signature Travel Network, da bi razširil svoj doseg v ZDA in okrepil svojo prisotnost na globalnem trgu. 
 
Marca 2021 je Callaway Golf, podjetje za proizvodnjo in prodajo golf opreme s sedežem v ZDA, kupilo britansko podjetje Topgolf za 2,6 mlrd USD. S tem prevzemom je Callaway želel pospešiti svojo rast, ustvariti konkurenčne prednosti in vzpostaviti vodilni položaj na svetovnem trgu opreme za golf z združevanjem revolucionarne tehnološke platforme Topgolf, ki ima dostop do golfistov vseh nivojev. Topgolf je podjetje za športno zabavo s sedežem v Združenem kraljestvu.
 

Največji konkurenti na globalnem trgu golf turizma: 

  • Golfasian Co., Ltd.
  • Premier Golf Tours
  • Podjetje Haversham and Baker Co.
  • PerryGolf
  • Carr Golf
  • Keltski golf
  • SGH Golf
  • Golfbreaks Ltd.
  • Golf Tours International
  • travelOsports
 
Viri: Factiva, ResearchAndMarkets, Futire Market Insights

 

Preberite še:

Globalni trendi na področju športnega turizma

Zimske olimpijske igre v Pekingu so pustile trajen pečat v kitajski družbi

Pariz hiti z gradbenimi deli, da bi pravočasno končal prizorišča za OI 2024



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: