IKEA povečuje zmogljivosti svoje e-trgovine

torek, 06. junij 2023
 

IKEA je v letu 2022 ustvarila 1/4 svoje prodaje prek spleta

Skupina Ingka iz Švedske, ki je največji lastnik in upravljavec trgovin IKEA, prevzema ameriškega ponudnika programske opreme Made4net, saj želi povečati zmogljivosti svojega hitro rastočega spletnega poslovanja.

V družbi Ingka se pripravljajo na prihodnost. Ker spletna naročila IKEA pohištva hitro naraščajo, mora družba vlagati v najsodobnejšo tehnologijo, da bi zagotovila boljšo uporabniško izkušnjo za svoje spletne kupce.

IKEA v zadnjih letih ustvarja vse večji delež svoje prodaje na spletu. Ta se je še posebej pospešila med pandemijo Covid-19. Lani je družba ustvarila 1/4 svoje prodaje prek spleta, medtem ko je bil delež spletne prodaje pred pandemijo le 7 %.

Nakup Made4net bo v trgovinah in skladiščih IKEA omogočil hitrejše in natančnejše iskanje in odpremo izdelkov.

Podjetje Made4net iz ZDA, ki je bilo ustanovljeno leta 2005 in zaposluje približno 200 ljudi, bo še naprej delovalo kot samostojno podjetje in bo še naprej služilo obstoječim in novim strankam, vključno z družbo Ingka. Programska oprema podjetja Made4net za upravljanje skladišč in dobavno verigo, bo Ingki omogočila izboljšanje uporabniške izkušnje.

Nakup podjetja Made4net je tretja 100 % pridobitev Ingke. Tudi prvi 2 podjetji, ki ju je družba kupila v celoti, sta bili ameriški podjetji. Leta 2017 je Ingka kupila platformo za zaposlovanje na zahtevo TaskRabbit, leta 2020 pa podjetje za 3D-vizualizacijo Geomagical Labs.
 

Strategija širitve trgovin IKEA v prihodnjih letih

Zadnji nakup podjetja Made4net je povezan tudi s strategijo širitve Ingke v ZDA. Družba namreč namerava v naslednjih 3 letih vložiti 2,2 mlrd USD (2,1 mlrd EUR) v odprtje 17 novih trgovin v ZDA.

Letos aprila je družba tudi napovedala, da bo globalno porabila več kot 3 mlrd USD (2,8 mlrd EUR) za nadgradnjo svojih obstoječih trgovin za izboljšanje uporabniške izkušnje, vključno z vlaganjem v tehnologijo za izboljšanje sposobnosti obdelave naročil.

Novo programsko opremo podjetja Made4net, naj bi v trgovinah IKEA začeli uporabljati naslednje leto.
 

Napovedi za globalni trg spletne prodaje pohištva

Spletna prodaja pohištva v zadnjih nekaj letih po vsem svetu hitro narašča in prevzema vse večji delež maloprodaje pohištva.

V Italiji na primer pohištveni segment že postaja vodilni sektor italijanske e-trgovine. Več o tem v tem prispevku.
 
  • Leta 2022 se je spletna prodaja pohištva na globalnem nivoju medletno povečala za 3,6 % na 29 mlrd USD (27,5 mlrd EUR).
  • Po napovedih analitikov naj bi globalna spletna prodaja pohištva v letu 2023 zrasla za 3,4 % in dosegla približno 30 mlrd USD (28,5 mlrd EUR), v letu pa naj bi se povečala za 3,3 %, na 31 mlrd USD (29,4 mlrd EUR).
  • Od leta 2024 do 2030 naj bi se po napovedih globalna spletna prodaja pohištva povečevala po 4,6 % povprečni letni stopnji in se v tem obdobju predvidoma povečala za 10 mlrd USD (9,5 mlrd EUR) na 41 mlrd USD (39 mlrd EUR).
 

Glavni konkurenti na globalnem trgu spletne prodaje pohištva

  • Ashley Furniture Industries, Inc.
  • Bassett Furniture Industries Inc.
  • Cymax Group Technologies Ltd.
  • Ingka/Ikea
  • Kimball International, Inc.
  • Godrej & Boyce Manufacturing Co., Ltd.
  • Hooker Furnishings Corporation
  • Kohler Company
  • HNI Corp.
  • Steelcase Inc.
  • Home Depot, Inc.
  • Herman Miller Inc.
  • Sleep Number Corporation
  • Wayfair Inc.
  • La-Z-Boy Incorporated.

Viri: Factiva, The Wall Street Journal, ResearchAndMarkets
 

 
Preberite še: 

Globalni trendi na področju lesne in pohištvene industrije

Spletne prodajne platforme

Kako e-izvažati




Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: