Italijanska lepotna industrija je lani dosegla visoko rast in 15 mlrd EUR prodaje

torek, 20. februar 2024
 

Italijanska lepotna industrija 

Velikost italijanske lepotne industrije in napovedi 

Italijanska lepotna industrija v zadnjih letih beleži visoko rast in po napovedih se bo pozitiven trend nadaljeval tudi v prihodnjih letih.

Glede na podatke, ki jih je 15. februarja objavilo nacionalno združenje Cosmetica Italia, se je prodaja, ki so jo ustvarila italijanska kozmetična podjetja, leta 2023 medletno povečala za 13,3 % in dosegla 15 mlrd EUR.

Projekcije kažejo na nadaljnjo 9,8 % rast v letu 2024, ko naj bi prodaja po napovedih dosegla 16,5 mlrd EUR.
 

 

Uspešnost italijanske lepotne industrije je v skladu s svetovnim trendom 

Globalna prodaja lepotnih izdelkov je leta 2023 medletno narasla za 6,9 % na 567 mlrd EUR. Analitiki napovedujejo, da bo industrija do leta 2027 rasla po 8 % povprečni letni stopnji.
 

Izvoz 

Glavno gonilo uspešne prodaje italijanske lepotne industrije je izvoz. Ta je lani predstavljal 46,4 % skupnih prihodkov in se je leta 2023 v primerjavi z letom 2022 povečal za 19,5 % na 7 mlrd EUR.
 
Največ kozmetičnih izdelkov je Italija lani izvozila na evropske trge, ki so predstavljali 61 % celotnega izvoza. Sledijo ZDA in Azija, ki sta lani predstavljali vsaka po 18 % celotnega izvoza. 

Lepotna industrija je na vrhu lestvice italijanskih industrij z največjo rastjo izvoza, pred kategorijami, kot so čolni in jahte, nakit in očala. Po vrednosti se je izvoz lepotne industrije lani uvrstil na 7. mesto, na vrhu pa je bil segment mode, z izvozom v skupni vrednosti 19 mlrd EUR.

Po napovedih združenja Cosmetica Italia, naj bi se italijanski izvoz lepotne industrije leta 2024 povečal za 12 %.
 

Domači trg 

Na domačem trgu so o rasti prodaje kozmetičnih izdelkov poročali vsi distribucijski kanali, pri čemer so največjo rast prodaje zabeležile parfumerije, kjer je prodaja narasla za 12,6 %. V letu 2024 naj bi se po napovedih prodaja v parfumerijah povečala še za 11,4 %.
 
V trgovskih centrih in supermarketih je prodaja kozmetičnih izdelkov lani narasla za 8 %, v  lekarnah pa za 7,4 %.

Prodaja kozmetičnih izdelkov na spletu se je lani v Italiji povečala za 12,5 %.
 

Napovedani sejmi v Italiji s področja lepotne industrije 

Esxence, 6. – 9. marec 2024 

Od 6. do 9. marca 2024 bo v kongresnem centru Allianz MiCo-Milano potekal sejem Esxence, posvečen parfumeriji.
To je že 14. tovrstni sejem, ki bo letos na razširjenem prostoru sprejel rekordno število 360 razstavljavcev iz 30. držav, vključno z novimi udeleženkami, Avstralijo, Južna Korejo in Estonijo.
Segment parfumerije je lani dosegel približno 310 mio EUR prodaje, kar predstavlja več kot 14 % prodaje, ustvarjene v parfumerijah.
 

Cosmopack, 16. – 18. marec 2024 

Od 16. do 18. marca 2024 bo potekal že 54. sejem kozmetične embalaže Cosmopack. Na sejmu bo letos sodelovalo 16 % več razstavljavcev v primerjavi z letom 2022.

Razstavljavci bodo mednarodna podjetja iz različnih delov dobavne verige, kot so pogodbena proizvodnja in zasebne blagovne znamke, procesni in pakirni stroji, primarna in sekundarna embalaža, aplikatorji, sestavine in surovine.

Med novosti sejma sodi zlasti dvorana Ingredients Zone, kjer se bodo zbrali proizvajalci in distributerji surovin, učinkovin in funkcionalnih sestavin, eteričnih olj, dišav in formulacij.
 

Cosmoprof Worldwide Bologna, 21. – 24. marec 2024 

Od 21. do 24. marca bo v Bologni potekal 55. lepotni sejem Cosmoprof Worldwide Bologna. V Bologni se bo zbralo več kot 3.000 podjetij iz 67 držav, od tega 40 % izven Evrope. Od vseh razstavljavcev se bo 35 % podjetij sejma udeležilo prvič. 5 od 30 državnih paviljonov se bo letos predstavilo prvič, vključno z Estonijo, Norveško, pacifiškimi otoki, Palestino in Singapurjem.
 

 
Sočasno bo potekal sejem Cosmo Parfumery & Cosmetics, kjer bodo razstavljavci predstavili blagovne znamke ličil, izdelkov za nego kože in dišav.
 

Teden lepote v Milanu, 25. – 29. september 2024 

Od 25. do 29. septembra bo v Milanu potekal Teden lepote, ki bo zaključil koledar sejmov lopotne industrije. Potekal bo takoj po Tednu mode v Milanu.

Lepotni sejem je namenjen potrošnikom. Organizira ga Cosmetica Italia v sodelovanju s sejmoma Cosmoprof in Esxence. Sejem je bil prvič organiziran leta 2022, z namenom ozaveščanja o družbeni in gospodarski vlogi, ki jo ima nacionalna kozmetična industrija v državi.

 
Viri: Factiva, WWD

 

Preberite še: 


Več informacij o globalnih trendih na področju kemične industrije

Gospodarstvo ter možnosti vstopa na italijanski trg



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: