Strateško na trg
Želite strateško in ciljano vstopiti ali širiti poslovanje na tujem trgu?
Izobraževalni program namenjen izvozno usmerjenim malim in srednjim podjetjem, ki želijo spoznati posebnosti in priložnosti za vstop in širitev poslovanja na ciljnih trgih. K udeležbi v programu vabimo tako vodje izvoza kakor tudi vse zaposlene, ki delajo na področju prodaje v tujino.Trajanje in vsebina programa
Glavna prednost programa je v izjemno praktični in individualni naravnanosti, ki podjetja usmeri k načrtovanju izvoznih aktivnosti.Program poteka več dni. Predavatelji, ki so prisotni na ciljnem trgu in imajo izkušnje pri svetovanju podjetjem pri vstopu na izbrani trg, podrobno predstavijo posebnosti trga, zakonodajo in priložnosti za vstop na trg.
S konkretnimi primeri slovenskih podjetij poskušamo še približati izbrani trg in olajšati odločitve o načinu vstopa ter širitvi poslovanja na izbrani trg.
Velik poudarek programa je na vstopnih prodajnih poteh. Podjetja dobijo usmeritve in znanja, da lahko po zaključku programa izvedejo konkretne aktivnosti na ciljnem trgu.
Programi strateškega vstopa na trg
Program | Opis | Ciljni trg | Leto izvedbe |
---|---|---|---|
Strateško na italijanski trg | Pridobite informacije in nova poslovna poznanstva za uspešen vstop na italijanski trg | Italija | oktober/november 2024 |
Strateško na kitajski trg | Raziščite strategije za uspešen vstop in delovanje na dinamičnem kitajskem trgu | Kitajska | marec/april 2024 |
Strateško na japonski trg | Program "Get ready for Japan" omogoča celovit vpogled v japonsko poslovno okolje | Japonska | junij/julij 2024 |
Strateško na švicarski trg | Spoznajte posebnosti švicarskega trga in se pripravite za vstop ali širitev poslovanja na tem trgu | Švica | september 2022 |
Strateško na avstrijski trg | Spozanjte avstrisjki trg v okviru delavnic in poslovnega obiska Dunaja, za izbrana podjetja na voljo tudi mentorstvo. | Avstrija | maj, junij 2022 |
Strateško na kitajski trg | Spozanjte posebnosti kitajskega trga in se pripravite za vstop ali širitev poslovanja | Kitajska | februar, marec 2022 |
Izvoz storitev v Veliko Britanijo | Storitve visoke dodane vrednosti – kako uspeti na trgu Velike Britanije | Združeno kraljestvo | 20. in 27. maj 2021 |
Uspeti v Franciji | Spoznajmo posebnosti francoskega trga in raziščimo prodajne priložnosti | Francija | junij, september 2021 |
ENTER: USA | "Custom made" poslovni trening za vse, ki vstopate ali širite poslovanje na ameriškem trgu | ZDA | 2020 |
Fit for export | Strateško in ciljno vstopiti na nemško govoreče trge regije DACH | Nemčija, Avstrija, Švica | 2019 |
Mnenja udeležencev
Da je program učinkovit, potrjujejo udeleženci naših programov:
- To je povedal Martin Pečar iz podjetja OmniOpti d.o.o., eden izmed udeležencev izobraževanja ENTER: USA v letu 2020:
- Valentina Brdnik, Vodja prodaje na tujih trgih v podjetju Radenska d.o.o. pa o programu ENTER: USA meni sledeče:
Radenska izvaža na 20 izvoznih trgov. Tudi na trg USA. Program lahko opišem kot univerzalen za vse izvoznike, tudi izkušene in ki izvažajo na katerikoli trg. Deluje kot opomnik, katere aktivnosti si zanemaril in jih lahko spet izboljšaš. Tako stalno rasteš in se razvijaš.«
Poglejte si tudi: