Strateško na trg

 

Želite strateško in ciljano vstopiti ali širiti poslovanje na  tujem trgu?

Izobraževalni program namenjen izvozno usmerjenim malim in srednjim podjetjem, ki želijo spoznati posebnosti in priložnosti za vstop in širitev poslovanja na ciljnih trgih.  K udeležbi v programu vabimo tako vodje izvoza kakor tudi vse zaposlene, ki delajo na področju prodaje v tujino.
 

Trajanje in vsebina programa

Glavna prednost programa je v izjemno praktični in individualni naravnanosti, ki podjetja usmeri k načrtovanju izvoznih aktivnosti.
 
Program poteka več dni. Predavatelji, ki so prisotni na ciljnem trgu in imajo izkušnje pri svetovanju podjetjem pri vstopu na izbrani trg, podrobno predstavijo posebnosti trga, zakonodajo in priložnosti za vstop na trg.

S konkretnimi primeri slovenskih podjetij poskušamo še približati izbrani trg in olajšati odločitve o načinu vstopa ter širitvi poslovanja na izbrani trg.

Velik poudarek programa je na vstopnih prodajnih poteh. Podjetja dobijo usmeritve in znanja, da lahko po zaključku programa izvedejo konkretne aktivnosti na ciljnem trgu.
 

Programi strateškega vstopa na trg 

Program Opis Ciljni trg Leto izvedbe
Strateško na švicarski trg Spoznajte posebnosti švicarskega trga in se pripravite za vstop ali širitev poslovanja na tem trgu Švica september 2022
Strateško na avstrijski trg Spozanjte avstrisjki trg v okviru delavnic in poslovnega obiska Dunaja, za izbrana podjetja na voljo tudi mentorstvo. Avstrija maj, junij 2022
Strateško na kitajski trg Spozanjte posebnosti kitajskega trga in se pripravite za vstop ali širitev poslovanja Kitajska februar, marec 2022
Izvoz storitev v Veliko Britanijo Storitve visoke dodane vrednosti – kako uspeti na trgu Velike Britanije Združeno kraljestvo 20. in 27. maj 2021
 
Uspeti v Franciji Spoznajmo posebnosti francoskega trga in raziščimo prodajne priložnosti Francija junij, september 2021
ENTER: USA "Custom made" poslovni trening za vse, ki vstopate ali širite poslovanje na ameriškem trgu ZDA 2020
Fit for export Strateško in ciljno vstopiti na nemško govoreče trge regije DACH Nemčija, Avstrija, Švica 2019
 
 

Mnenja udeležencev


Da je program učinkovit, potrjujejo udeleženci naših programov: 
 
  • To je povedal Martin Pečar iz podjetja OmniOpti d.o.o., eden izmed udeležencev izobraževanja ENTER: USA v letu 2020:
 »Širjenje poslovanja v tujino je vedno izziv, še posebno, čez lužo. Veliko je pravnih in kulturnih razlik, ki jih je treba upoštevati. Organizatorji seminarja so se potrudili, da so pripeljali predavatelje, ki so nam čim bolj široko obrazložili vse vidike in nas opozorili na morebitne pasti. Vse informacije so bile vsekakor koristne in dobrodošle, ob tem pa je bilo zelo koristno tudi druženje med udeleženci, od katerih so nekateri tudi imeli nekaj izkušenj na ZDA tržišču.«
 
 
  • Valentina Brdnik, Vodja prodaje na tujih trgih v podjetju Radenska d.o.o.  pa o programu ENTER: USA meni sledeče:
 »Poslovni trening Enter USA iskreno pozdravljam in čestitam organizatorjem za izbor predavateljev. Bilo je praktično, uporabno, zanimivo. Predvsem podprtost s praktičnimi primeri meni osebno pomeni zelo veliko.
Radenska izvaža na 20 izvoznih trgov. Tudi na trg USA. Program lahko opišem kot univerzalen za vse izvoznike, tudi izkušene in ki izvažajo na katerikoli trg. Deluje kot opomnik, katere aktivnosti si zanemaril in jih lahko spet izboljšaš. Tako stalno rasteš in se razvijaš.«



Poglejte si tudi: