Indija je najhitreje rastoči trg izdelkov za lepoto in osebno nego
Indija je najhitreje rastoči trg izdelkov za lepoto in osebno nego na svetu
Glede na študijo Nykaa Beauty Trends naj bi indijski trg izdelkov za lepoto in osebno nego v naslednjih 5 letih rasel po 10 % povprečni letni stopnji ter leta 2028 dosegel vrednost 34 mlrd USD ali približno 31,4 mlrd EUR. Trenutno je trg ocenjen na 20 mlrd USD (18,5 mlrd EUR).Indijski trg lepotne industrije poganjajo dvig osebnih prihodkov, razvijajoča se demografija potrošnikov in tehnološki napredek.
Povprečni Indijec danes v Indiji porabi približno 15 USD (13,8 EUR) za lepoto in osebno nego, kar je najnižja poraba na prebivalca na svetu, to pa predstavlja veliko priložnost za rast. Po ocenah naj bi se poraba do leta 2028 povečala na 50 USD (46,2 EUR).
In prav ta priložnost spodbuja svetovne blagovne znamke in lepotne konglomerate, da širijo svoje delovanje v Indiji.
Več velikih kozmetičnih znamk je že vstopilo na indijski trg, med njimi Charlotte Tilbury, YSL, Giorgio Armani, Givenchy, Dior, Nars in Loreal.
Napovedana rast trga izdelkov za lepoto in osebno nego po svetu za obdobje 2024-2028
Država | Napovedana povprečna letna rast za obdobje 2024-2028 ( v %) |
---|---|
Indija | 10 |
Indonezija | 8 |
Kitajska | 7 |
Kanada | 6 |
Brazilija | 6 |
ZDA | 5 |
Mehika | 4 |
Italija | 3 |
Nemčija | 3 |
Združeno kraljestvo | 3 |
Japonska | 3 |
Španija | 2 |
Južna Koreja | 2 |
ZAE | 1 |
Francija | 1 |
Ključni trendi, ki spreminjajo indijsko lepotno industrijo
Premiumizacija
V zadnjih letih je na indijskem trgu opazen porast porabe vrhunskih - premium lepotnih izdelkov.Indijski potrošniki se vse bolj osredotočajo na lepoto, k čemur prispevajo večja diskrecijska poraba, lažji dostop do lepotnega strokovnega znanja in večje število gospodinjstev z dvojnim dohodkom.
Povečano povpraševanje po premium izdelkih ter višji dohodki med indijskimi potrošniki bodo v prihodnje še spodbujali trg premium lepotnih izdelkov, ki naj bi do leta 2028 dosegel 3 do 3,2 mlrd USD (2,7 do 2,9 mlrd EUR).
Potrošniki vse bolj povprašujejo po edinstvenih izdelkih, ki ustrezajo njihovim osebnim potrebam, ter iščejo vrhunske sestavine. Sestavine postajajo osrednji faktor nakupne odločitve potrošnikov, ki vedno bolj iščejo ciljno usmerjene rešitve za specifične težave, kot so suha koža, izpuščaji in podobno. Eden od trendov, ki so prevzeli svet, je skinifikacija, ki spodbuja inovacije v lepotnih kategorijah. Skinifikacija je obravnava celotnega telesa z enako stopnjo nege, kot jo namenimo koži obraza.
Generacija Z in vpliv umetne inteligence
Največji uporabniki izdelkov za lepoto in osebno nego so predstavniki generacije Z. Pri tem ima ključno vlogo prenos znanja in vsebin o izdelkih preko spleta in socialnih medijev. Indija je imela leta 2023 520–560 mio uporabnikov družbenih medijev.Zato blagovne znamke, ki sprejmejo to evolucijo in izkoriščajo večkanalne strategije in inovativne ponudbe, niso le uspešne, ampak tudi oblikujejo prihodnost trga lepote v Indiji.
E-trgovina izdelkov za lepoto in osebno nego je največje gonilo te rasti in najhitreje rastoči segment, za katerega se pričakuje, da bo v prihodnjih 5 letih rasel po 25 % povprečni letni stopnji.
Personalizacija in zmožnosti iskanja, ki ju omogoča umetna inteligenca (AI), zagotavljata veliko dodano vrednost za potrošnike lepotnih izdelkov. Na primer, virtualno preizkušanje z generativno umetno inteligenco prinaša izkušnjo iz fizične trgovine v e-trgovino.
Razmah domačih blagovnih znamk
Na indijskem trgu lepote so se pojavile številne lokalne kozmetične blagovne znamke v različnih cenovnih razredih in kategorijah, ki jih spodbuja tudi financiranje tveganega kapitala. Vendar je le nekaj blagovnim znamkam uspelo doseči večjo prepoznavnost in širitev na trgu.Medtem ko so te uspešne blagovne znamke pionirji sprememb z inovativnimi izdelki in formati, druge raziskujejo partnerstva in nove naložbe za rast.
Lokalne kozmetične znamke v Indiji so v zadnjih 10 letih pridobile skoraj 2,6 mlrd USD sredstev.
V Indiji cveti pogodbena proizvodnja kozmetičnih izdelkov
Medtem ko Koreja, Italija in Kitajska ostajajo vodilna svetovna proizvodna središča izdelkov za lepoto in osebno nego, pa v Indiji cveti pogodbena proizvodnja.Trenutno je v Indiji med 650 do 700 pogodbenih proizvajalcev, večinoma s sedežem na severu in zahodu.
Takšni proizvajalci tretjih oseb s sedežem v Indiji so se razvili s soinoviranjem, izboljšanjem nadzora kakovosti in sprejetjem naprednih procesov.
Glede na svetovno konkurenco, s katero se soočajo indijske blagovne znamke, so pogodbeni proizvajalci prisiljeni, da se dvignejo na svetovne standarde, se osredotočijo na inovacije in sprejmejo proizvodne procese iz naprednih ekosistemov.
Na indijski trg je vstopil tudi italijanski Intercos, ko je leta 2021 kupil proizvodni obrat v Dehradunu, nato pa je leta 2024 še odprl pisarno z razstavno-lepotnim salonom ter laboratorijem za raziskave in razvoj.
Viri:
- Factiva
- Forbes India
- The Economic Times
- Redseer report
Preberite še:
Več informacij o globalnih trendih na področju kemične industrije
Velik potencial indijske e-trgovine
Indija postaja vse bolj privlačen trg za tuje proizvajalce
Gospodarstvo ter možnosti vstopa na indijski trg
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.