Pregled evropskega maloprodajnega trga pohištva in talnih oblog

četrtek, 26. september 2024
 

Vrednost trga, napovedi, tržna segmentacija in konkurenti na trgu

 

Vrednost evropskega maloprodajnega trga pohištva in talnih oblog

Evropski maloprodajni trg pohištva in talnih oblog je v zadnjih 5 letih beležil skromno, 1,3 % povprečno letno rast.

Trg se je v letu 2023 povečal za 2,8 % in ustvaril 177.783,5 mio EUR prihodkov.

Nemški trg se je lani povečal za 0,7 % na 46.831,2 mio EUR, medtem ko je trg Združenega kraljestva v tem obdobju upadel za - 1,1 % na 15.717,6 mio EUR.

Segment pohištva je imel leta 2023 81 %, segment talnih oblog pa 19 % tržni delež glede na vrednost prodaje.
Porast povpraševanja v segmentu pohištva je predvsem posledica hitrega širjenja stanovanjske dejavnosti in prenov. Rast trga je spodbudilo tudi naraščajoče povpraševanje po trajnostnem in okolju prijaznem pohištvu. Potrošniki vedno bolj iščejo pohištvo iz trajnostnih materialov, kar vodi v inovacije in širitev v tem segmentu.

Najbolj priljubljen način distribucije pohištva in talnih oblog so lani predstavljale specializirane prodajalne za pohištvo in talne obloge. Ta segment je imel lani na trgu 70,5 % tržni delež.
 

Segmentacija trga glede na distribucijske kanale

( % vrednosti za leto 2023)


 
Po podatkih GlobalData je imela Nemčija lani na evropskem trgu največji, 26,3 % tržni delež in je bila največji maloprodajni trg pohištva in talnih oblog v regiji. 

Sledita ji Italija in Francija, s 14,4 %, oziroma 9,8 % tržnim deležem.
 

Geografska segmentacija maloprodajnega trga pohištva in talnih oblog v Evropi

(v % vrednosti za leto 2023)



V globalnem merilu je Evropa 3. največja regija (za Azijsko-pacifiško regijo in ZDA) s 27 % tržnim deležem glede na vrednost maloprodaje.
 

Napovedi trga

Analitiki napovedujejo, da bo evropski maloprodajni trg pohištva in talnih oblog v prihodnjih 5 letih rasel po 2,2 % povprečni letni stopnji ter v letu 2028 dosegel vrednost 197.781,7 mio EUR.

Nemški trg bo v napovedanem obdobju rasel po 1,7 % povprečni letni stopnji ter leta 2028 dosegel vrednost 51.007 mio EUR, trg Združenega kraljestva pa naj bi v prihodnjih 5 letih rasel po 3,9 % povprečni letni stopnji ter v letu 2028 dosegel vrednost 19.022,5 mio EUR.

Rast trga bodo poganjali dejavniki, kot so povečano povpraševanje po novih stanovanjih, prenove stanovanj, spreminjajoče se preference potrošnikov, ter širitev spletne prodaje.
 

Vodilni konkurenti na trgu

 

IKEA

Ikea je bila leta 2023 vodilni konkurent na evropskem maloprodajnem trgu pohištva in talnih oblog.

Specializirana je za oblikovanje in prodajo pohištva, pripravljenega za sestavo, kuhinjskih aparatov in dodatkov za dom.
IKEA svoje blago pridobiva iz različnih geografskih območij, vključno z Evropo, Azijo, Severno Ameriko in Južno Ameriko.
Osredotoča se na ponudbo cenovno dostopnih, elegantnih in funkcionalnih izdelkov, ponuja pa tudi široko paleto talnih oblog, vključno z laminati, vinilom in preprogami.
IKEA poudarja trajnost z uporabo obnovljivih materialov in okolju prijaznih praks. Njen večkanalni pristop vključuje trgovine velikega formata in spletne platforme, ki so podprte z dodatnimi storitvami, kot sta dostava in montaža.
Sedež podjetja je na Nizozemskem

Preberite še: IKEA je odprla spletno prodajno platformo rabljenega pohištva
 

DFS Furniture plc (DFS)

Družba DFS je oblikovalec, proizvajalec in prodajalec sedežnih garnitur in drugega pohištva za dnevne sobe.
Svoje izdelke trži pod blagovnimi znamkami Dwell, Sofology in DFS, s prodajo prek razstavnih prostorov in spletnih platform. 
DFS deluje v Združenem kraljestvu in na Irskem, sedež podjetja pa je v Londonu.
Družba DFS je v poslovnem letu, ki se je končalo junija 2023, ustvarila 1.088,9 mio GBP (1.251,9 mio EUR) prihodkov, kar je -5,3 % medletno zmanjšanje.
 

Kingfisher Plc

Kingfisher je trgovec na drobno, specializiran za izdelke za opremo doma.
Svoje izdelke trži in prodaja pod več blagovnimi znamkami, vključno z B&Q, Castorama, Brico Dépôt, Screwfix in Koctas. Izdelki so na voljo prek različnih platform za e-trgovino, vključno z diy.com, castorama.fr, bricodepot.fr, screwfix.com in koctas.com.
Januarja 2024 je Kingfisher upravljal 1.638 trgovin, vključno s 1.233 trgovinami v Združenem kraljestvu in na Irskem, 240 trgovinami v Franciji, 368 trgovinami v Turčiji, 102 trgovinama na Poljskem, 32 trgovinami v Romuniji, 28 trgovinami v Španiji in 3 trgovinami na Portugalskem.
V proračunskem letu, ki se je končalo januarja 2024, se Kingfisher ustvaril 12.980 mio GBP (14.923,1 mio EUR) prihodkov, kar je -0,6 % manj kot leto prej.
Sedež podjetja je v Londonu v Združenem kraljestvu.
 

Wayfair Inc

Wayfair je spletni trgovec, specializiran za izdelke za dom.
Decembra 2023 je imel Wayfair več kot 22 mio aktivnih strank, ki jim ponuja več kot 30 mio izdelkov skoraj 20.000 dobaviteljev.
Portfelj spletnih mest vključuje Wayfair, Joss & Main, AllModern, Wayfair Professional, Birch Lane in Perigold.
Poslovno je Wayfair prisoten na Irskem, v Kanadi, ZDA, Združenem kraljestvu in Nemčiji.
Sedež družbe je v Bostonu v ZDA.
Družba je v letu 2023 ustvarila 12.003 mio USD prihodkov, kar je -1,8 % medletno zmanjšanje.
 

Vrednosti USD in GBP so preračunane v EUR po povprečnem letnem deviznem tečaju ECB za leto 2023.


Viri

  • Factiva
  • MarketLine industry Profiles
 

Preberite še: 


Globalni trendi na področju lesne in pohištvene industrije

Trendi na trgu večnamenskega pohištva



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: