Portugalski turizem je lani beležil rekordne rezultate
Leto 2023 je bilo najboljše v zgodovini portugalskega turizma
Turizem je eden najpomembnejših sektorjev portugalskega gospodarstva, saj ustvari približno 15 % portugalskega BDP in zaposluje okoli 9 % delovne sile.Portugalski državni sekretar za turizem , trgovino in storitve, Nuno Fazenda, je na javni seji Turismo de Portugal v Lizboni razkril, da je bilo leto 2023 najboljše leto v zgodovini turizma na Portugalskem.
Lani je državo obiskalo več kot 30 mio gostov, kar je skoraj 10 % več kot prejšnje rekordno leto 2019. Največjo rast prihodov so lani zabeležili iz Francije, Španije in Nemčije, medtem ko je največ turistov prišlo iz Združenega kraljestva. V zadnjem letu so zabeležili tudi naraščajoče število turistov iz ZDA in Brazilije.
Na Portugalskem so lani zabeležili 77 mio prenočitev. Te so se glede na leto 2022 povečale za 37 %.
Portugalski turistični sektor je lani ustvaril okoli 25 mlrd EUR, kar je 37 % rast v primerjavi z letom 2019 in 18,5 % rast v primerjavi z letom 2022.
Nuno Fazenda je izpostavil tudi rast v vseh regijah države skozi vse leto, kar je po njegovem mnenju pokazatelj strukturnih sprememb v turističnem sektorju države.
Fazenda je prepričan, da bo turizem leta 2024 še bolj rasel, pri čemer je izpostavil zaupanje v podjetja in delavce v sektorju ter v javno politiko za turizem.
To ni turizem, to je futurizem
Turismo de Portugal je z letom 2023 lansiral novo turistično promocijsko kampanjo »To ni turizem, to je futurizem«.Gre za mednarodno spletno kampanjo, ki promovira Portugalsko kot turistično destinacijo, ter hkrati predlaga 12 novoletnih zaobljub za turista prihodnosti.
Cilj te pobude je mobilizirati ljudi in spremeniti njihova potovanja v pristne in trajnostne izkušnje, ter ustvariti pozitiven vpliv na destinacije, okolje in skupnosti.
Kampanja je namenjena tako domačemu, kot tudi tujim trgom, predvsem ključnim trgom, kot so Nemčija, Španija, ZDA, Francija in Združeno kraljestvo.
Poleg tradicionalnih digitalnih medijev bo pobuda prvič dosegla tudi TikTok in Connected TV, kar zagotavlja večkanalno komunikacijo in doseganje širše javnosti.
Kampanja predstavlja 12 zavez za mobilizacijo in navdih ljudi, da prevzamejo aktivno vlogo pri spremembah, ki so potrebne v turizmu, tako na Portugalskem, kot tudi po vsem svetu, pri čemer postavlja trajnost in avtentičnost v središče promocijske strategije.
Kampanja je del portugalske turistične strategije 2027, katere namen je Portugalsko v prihodnosti postaviti v ospredje turizma. Poziva k sodelovanju vseh, destinacij, organizacij in turistov, pri izgradnji bolj vključujočega, trajnostnega in odgovornega turizma.
Viri: Factiva, Diário de Notícias
Preberite še:
Globalni trendi na področju turizma
Gospodarstvo ter možnosti vstopa na portugalski trg
Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo:
- ekipa Sektorja za spodbujanje internacionalizacije, SPIRIT Slovenija, javna agencija,
- svetovalci v državah ter
- zunanji sodelavci in institucije, ki posredujejo informacije za posamezne vsebine na spletni portal.