Švicarski trg mobilnih aplikacij bo po napovedih v letu 2022 dosegel vrednost 2,7 mlrd EUR

10. oktober 2018

Švicarski trg mobilnih aplikacij je v obdobju 2013-2017 rasel po 12,6 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) in v letu 2017 ustvaril prihodke v višini 2,1 mlrd EUR. Obseg trga je v zadnjih petih letih rasel po 8,7 % CAGR in je konec leta 2017 dosegel 18,4 mio aplikacij. Po napovedih analitikov bo obseg trga mobilnih aplikacij v Švici v prihodnjih petih letih rasel po 7,7 % CAGR in v letu 2022 dosegel 26,7 mio aplikacij.

Po podatkih Googlovega potrošniškega barometra (Google's Consumer Barometer) je konec leta 2017 že 79 % Švicarjev uporabljalo pametne telefone. Ta odstotek je v letu 2013 znašal le 54 %. Penetracija mobilnega interneta je v Švici v letu 2017 znašala 98,2 %, v letu 2012 je znašala le 54.9 %. Vse to povečuje povpraševanje po mobilnih aplikacijah, ki še posebej narašča na področju glasbe in videa.

Najbolj donosen segment švicarskega trga mobilnih aplikacij je segment brskalnikov/WAP. Ta segment je v letu 2017 v Švici ustvaril prihodke v višini 1,4 mlrd EUR, kar predstavlja 64,8 % celotne vrednosti trga. Segment iger je v letu 2017 ustvaril prihodke v višini 176 mio EUR ali 8,6 % celotne vrednosti trga.

Analitiki napovedujejo, da bo švicarski trg mobilnih aplikacij v obdobju 2018-2022 rasel po 6,7 % CAGR in v letu 2022 ustvaril vrednost 2,7 mlrd EUR. Največji konkurenti na trgu so: Alphabet Inc, Facebook, Inc ., Snap Inc. in Spotify Technology SA.

Vir: MarketLine

Več informacij o globalnih trendih na področju IKT