Ali ste pripravljeni na e-izvoz?
Začetki izvoza niso nikoli lahki in e-izvoz s spletno prodajo nikakor ni izjema. Uspešno poslovanje na spletu je splet najrazličnejših dejavnikov. In zakaj bi se učili na lastnih napakah, če se lahko na večino že vnaprej dobro pripravite?
Za vas smo pripravili najrazličnejše vodnike – od tega, kako začeti s spletno trgovino, do glavnih dejavnikov, ki vplivajo na uspešen e-izvoz in klasičnih napak pri spletnem poslovanju v tujini. Če si jih še niste prebrali, vas vabimo, da preverite spodnje povezave do naših vsebin. Z izpolnjevanjem testa izvoznih priložnosti pa boste dobili še bolj personalizirane nasvete.
Treba se je namreč zavedati, da ni pomembno zgolj to kakšne vrste izdelkov oziroma storitev prodajate preko spleta, ampak tudi, kakšno programsko opremo uporabljate, ali analizirate vedenje potrošnikov in konkurence, kakšna je raven usposobljenosti zaposlenih v podjetju, ali ste že prisotni in prepoznani na družbenih omrežjih, ali je podpora, ki jo nudite strankam dovolj dobra, ter kako dobro poznate ciljni trg z vidika dajatev, certificiranja, označevanja, zaščite intelektualne lastnine in podobno.
Vabimo vas, da izpolnite spodnji test, ki vam bo povedal, ali ste pripravljeni na e-izvoz, hkrati pa vam bo ponudil prilagojene nasvete za uspešno prodajo na tujih digitalnih trgih.
Želite izvedeti več?
Naše vsebine:
- Preverite trende na področju spletne trgovine
- Spoznajte 14 dejavnikov za uspešen e-izvoz
- Preverite, kako prek spleta začeti prodajati v tujino
- Kako narediti spletno trgovino
- 5 najpomembnejših odločitev pred zagonom internacionalne spletne trgovine
- 5 največjih napak, ki jih lahko naredite pri prodaji na tuje trge
- Kako izbrati prave trge za spletno prodajo v tujino
Izobraževanja: