Vrednost maloprodajnega trga pripravljenih obrokov hrane bo v Bolgariji v letu 2018 dosegla 16,9 mio EUR, v Sloveniji pa 30,8 mio EUR

12. december 2018

Vrednost maloprodajnega trga pripravljenih obrokov hrane bo v Bolgariji v letu 2018 zrasla za 3 % in dosegla 16,9 mio EUR. Obseg trga bo letos zrasel za 2 % in dosegel 3.200 ton. Rast trga spodbuja aktiven življenjski slog ter naraščajoči prihodki prebivalcev, zlasti v mestih Sofia, Plovdiv in v drugih večjih mestih. Največjo rast glede na vrednost prodaje bo v letu 2018 dosegel segment zamrznjenih pic, ki se mu bo prodaja povečala za 4 %, največjo rast obsega prodaje pa bo zabeležil segment pripravljenih solat, ki jih bodo prodali za 6 % več kot v letu 2017.

Analitiki napovedujejo, da se bo vrednost bolgarskega maloprodajnega trga pripravljenih obrokov hrane v prihodnjih petih letih nekoliko zniževala, predvsem zaradi zniževanja cen na enoto in bo konec leta 2023 dosegla približno 16,4 mio EUR.

Največji konkurent na bolgarskem trgu pripravljenih obrokov hrane je podjetje Miss Kapriz OOD, ki ima v letu 2018 glede na vrednost maloprodaje 25 % tržni delež. Svoj vodilni položaj na trgu si ta lokalni proizvajalec ohranja s proizvodnjo zamrznjenih pic, ki jih odlikujejo visoka kakovost in zmerne cene.

Za primerjavo, maloprodajni trg pripravljenih obrokov hrane v Sloveniji bo v letu 2018 zrasel za 4 %, tako glede na vrednost kot po obsegu, in dosegel 30,8 mio EUR oziroma 4.600 ton. Največjo rast bo v letu 2018 dosegel segment pripravljenih solat, ki se mu bo vrednost v tem letu povečala za 6 %. Analitiki napovedujejo, da bo slovenski maloprodajni trg pripravljenih obrokov hrane v prihodnjih petih letih rasel po 3 % skupni letni stopnji rasti (CAGR) in v letu 20123 dosegel vrednost 35,2 mio EUR. Največji konkurent na trgu je Proconi d.o.o. s svojo blagovno znamko Pogrej in pojej. V tem letu ima podjetje 20 % tržni delež v vrednosti maloprodaje.

Vir: Euromonitor International

Več informacij o globalnih trendih na področju živilske industrije