Dobre prakse

Video posnetki




S svečano podelitvijo diplom  je 7.11.2017 program ITM uspešno zaključila že deseta generacija slušateljev; november 2017

 

ITM izvoznik leta 2015, Metra inženiring, d.o.o.; november 2015

 

Priložnosti za slovenska podjetja na Kitajskem; Ludmila Hyklova, Legal Advisor, EU SME Center; marec 2015

 

Indija - zdaj je pravi trenutek; Joel Fernandez, Regional director, EBTC Indija, marec 2015

 

ITM Izvoznik leta 2014, XLab, d.o.o.

 

S programom ITM do pravih izvoznih odločitev, Hidex, d.o.o.; december 2013

 

Kako postati uspešen izvoznik? ITM Worldwide Fundation

 

Izjave podjetij

Izjave udeležencev programa International Trade Management v preteklih letih:


Andraž Štalec, Red Orbit, d. o. o., udleženec programa 2011
»Že v našem prvem poslovnem načrtu smo imeli predvideno tudi poslovanje na tujih trgih, ki jo zdaj počasi odkrivamo. S programom izobraževanja sem zelo zadovoljen, ker te izkušeni strokovnjaki postopoma po korakih vodijo po poti do izvoza, in te opozorijo na pasti, na kaj je treba biti pozoren, ko se lotiš osvajanja novih trgov. Velika prednost tega izobraževanja pa je tudi to, da dobiš  nek širši pogled nekoga iz globalne ekonomije, ki morda drugače gleda na to. Izobraževanje je bilo nedvomno zelo koristno zame.«
 

Jurij Gašper, Gašper trženje, d. o. o., udeleženec programa 2011
»Med samim izobraževanjem sem začel bolj organizirano in strukturirano razmišljati o izvoznih aktivnostih našega podjetja.  Naše podjetje že zdaj polovico svojih prihodkov ustvari z izvozom, vendar pa smo se tega doslej lotevali precej intuicijsko.  V prihodnje se nameravamo na novo lotiti italijanskega trga, na trgih, na katerih smo že prisotni, pa svoj položaj še okrepiti.  Definitivno pa se bomo, kot so nam svetovali na izobraževanju, lotili zgolj tistih tujih trgov, na katere smo resnično pripravljeni in ne kar vseh po vrsti. Pri tem bomo uporabili znanja in orodja, ki smo jih dobili na tem izobraževanju, ki ga vsekakor priporočam vsem, ki šele razmišljajo ali pa so se že lotili vstopa na tuj trg.«
 
Jure Zadravec, Genelitik, d. o. o., udeleženec programa 2011
»Izobraževanje mi je »odprlo« oči glede samega izvoza in mi dalo sistematičen vpogled na to, kako se tega projekta sploh lotiti, saj naše podjetje doslej še ni poslovalo s tujino. Naša vizija je v naslednjih petih letih postati vodilno podjetje v Evropi na področju preventive in zdravega načina življenja s pomočjo biotehnologij. Trenutno je trg za naš izdelek še precej prost, saj nimamo prave konkurence, vseeno pa moramo delovati hitro, da nas kdo ne prehiti. Na nove trge bomo šli preko distributerjev, saj bi samostojen vstop prinesel prevelike stroške. Pri tem bodo zelo uporabna orodja, s katerimi smo se seznanili na delavnicah, na kaj se osredotočiti pri izvozu, kako se omejiti pri naboru tujih trgov in za začetek poskusno obdelati enega ali dva, potem pa nadaljevati, na kakšen način najti zanesljivega poslovnega partnerja, pa tudi na kakšen način predstaviti svoj izdelek potencialnim kupcem in še ogromno uporabnega. Res sem vesel, da sem imel možnost udeležbe na tovrstnem izobraževanju in se veliko naučiti, da se mi ne bo treba učiti na napakah.«

Igor Zgonc, Netis, d. o. o., udeleženec programa 2010
''Naše podjetje je v lanskem letu razvilo zanimiv produkt, ki je tudi v svetovnem merilu zelo konkurenčen, zato ga želimo prodati tudi na trge zunaj Slovenije, saj ugotavljamo, da je ta za nas postala premajhna. Na izobraževanje sem naletel povsem naključno, ko sem iskal načine, kako se lotiti izvoza, na kaj biti pozoren in koliko nas bo to stalo, saj znanj o mednarodnem poslovanju zaenkrat še nimamo veliko. Izobraževanje je preseglo moja pričakovanja, saj sem izvedel ogromno koristnih, predvsem pa uporabnih informacij. Presenetila so me tudi uporabna orodja, ki so nam jih predstavili in s pomočjo katerih bomo gotovo naredili odličen in učinkovit izvozni načrt. Predvsem je pozitivno to, da te nekdo korak za korakom vodi do cilja.''
 

Boštjan Demšar, Domel, d. d., udeleženec programa 2010
''Naše podjetje uspešno izvaža na kar 28 različnih trgov, tako da znanja s področja mednarodnega poslovanja že imamo. Ker pa nameravamo prodreti tudi na nove tržišča, pa je osvojitev novih, dodatnih znanj in orodij pri tem gotovo ključnega pomena. Z vsebino izobraževanja sem zelo zadovoljen, saj smo pod vodstvom odličnih predavateljev prevetrili strategijo našega podjetja ter se nato lotili razlogov, zakaj izvažati in kam ter kako se učinkovito lotiti tega. Za udeležbo na izobraževanju pa sem se odločil tudi zaradi spoznavanja novih ljudi, mreženja in izmenjave izkušenj.''


Sami Alayi, Alpineon d.o.o., udeleženec 2007 /2008
''Ker je domači trg za nas premajhen je bilo nujno, da se naše podjetje usmeri v izvoz. Največja korist je izvozni načrt, ki smo ga naredili. Vedno smo se za izvoz odločali na osnovi površnih ocen in nikoli nismo analizirali, kateri trg nudi našemu podjetju največje priložnosti. Sedaj imamo vsa orodja, da lahko analiziramo trge. Rad bi se zahvalil, saj sem res pridobil veliko znanja.''


Andreja Likar Pucihar, Pucihar-P d.o.o., udeleženka programa 2007/2008
''Prihajam iz malega podjetja, ki že izvaža. V okviru programa sem se veliko naučila, saj v osnovi nimam ekonomske izobrazbe. Podjetje je dobilo nov pogled na področje izvoznega poslovanja. Imamo veliko kupcev in v preteklosti smo se osredotočali na kupce in ne na trge. V prihodnje bomo to spremenili. Prepričana sem, da nam bo ta pristop koristil pri širitvi poslovanja na obstoječih trgih in pri vstopu na nove trge. Hvala vsem za izredno pozitivno izkušnjo.''


Miha Novak, M-Novak d.o.o., udeleženec programa 2005/2006
''Prihajam iz tradicionalno vodenega družinskega podjetja. S pomočjo znanja, pridobljenega v okviru ITM, smo ugotovili pomanjkljivosti našega izvoznega poslovanja. Oči so se nam široko odprle. Prej smo mislili, da moramo biti veliki, da bi lahko izvažali. Zdaj vemo, da bomo veliki, če bomo izvažali.''


Mitja Kolbe, Špica International d.o.o., udeleženec programa 2005/2006
''To je bila zelo pozitivna izkušnja. Večino izobraževanj je preveč teoretične narave, zato pozdravljamo praktično naravnanost programa. Naša odločitev, da gremo na mednarodne trge je bila sprejeta že ob ustanovitvi,  toda prišli smo do nivoja, ko smo ugotovili, da je potreben preskok. In s programom ITM smo dobili znanje, kako postati uspešen na mednarodnih trgih. Dobili smo jasen fokus kam naj gremo in na kakšen način. Prepričan sem, da bodo rezultati v prihodnje potrdili, da smo imeli prav.''