Internetni velikan Alibaba je uvedel plačilo blaga po dostavi

torek, 24. januar 2023
 

Storitev »Kupi zdaj, plačaj pozneje« naj bi pospešila rast spletne prodaje

Internetni velikan Alibaba Group Holding Ltd. je uvedel novo storitev, ki kupcem v Evropi omogoča, da nakupe na njegovi mednarodni platformi za e-trgovino plačajo šele po prejemu blaga.

Takšna storitev naj bi spodbudila svetovno spletno prodajo, ki se na Kitajskem upočasnjuje.

Spletna tržnica AliExpress, ki jo zunaj Kitajske upravlja Alibaba, se je povezala s fintech podjetjem Splitit Payments Ltd. in Alipay družbe Ant Group Co., da bi zagotovila možnost odloženega plačila strankam AliExpressa.

Storitev »Kupi zdaj, plačaj pozneje« bodo najprej uvedli v Nemčiji, Španiji in Franciji, nato pa jo bodo razširili še na druge trge.

Storitev omogoča posameznikom, da svoje blago plačajo na obroke s svojimi kreditnimi karticami. Kreditne kartice kupcev, ki kupujejo na AliExpressu, so ob nakupu zadržane in šele ko kupci potrdijo prejem svojega blaga, je denar nakazan prodajalcem. 
 

 

Kitajski spletni ponudniki želijo nadomestiti upad domače prodaje s prodajo na tujih trgih

Naročila, oddana prek AliExpressa, so se v zadnjem letu precej zmanjšala. V družbi ocenjujejo, da med razloge za upad prodaje spadajo oslabljen evro v primerjavi z ameriškim dolarjem, spremembe v davčnih pravilih EU ter motnje v dobavni verigi in logistiki, ki jih je povzročila rusko-ukrajinska vojna.

Spletna tržnica AliExpress je podjetje Alibaba Group. Ustanovljena je bila leta 2010 in prodaja igrače, oblačila, elektronske pripomočke in druge potrošniške izdelke v več kot 200 državah. Poleg globalne različice v angleškem jeziku je platforma AliExpress na voljo tudi v 17 drugih jezikih. 

Večina prodajalcev na platformi je podjetij s sedežem na Kitajskem in njihov dobavni rok dostave izdelkov na mednarodne trge je pogosto zelo dolg, kar odvrača kupce.

V AliExpressu zagotavljajo, da lahko v večja evropska mesta, kot sta Pariz in Madrid, blago dostavijo v 10 delovnih dneh. Za bolj oddaljena območja v Evropi so dobavni roki v povprečju od 15 do 20 dni. AliExpress zagotavlja tudi garancijo za dostavo, ki kupcem zagotavlja določeno nadomestilo, če njihovo blago ni dostavljeno pravočasno.

Kitajska podjetja za e-trgovino si vse bolj prizadevajo razširiti prodajo na tujih trgih, da bi okrepila počasno rast prodaje doma. 

Alibaba je bilo nekoč eno najhitreje rastočih tehnoloških podjetij na Kitajskem. Prihodki podjetja so v zadnjem letu precej nižji v primerjavi s predhodnimi obdobji, predvsem zaradi upočasnitve potrošniške porabe med strogo kitajsko politiko brez Covida. Podjetje je v Q3 2022 zabeležilo tudi čisto izgubo.

Lani je izvršni direktor Alibabe Daniel Zhang dejal, da je globalizacija ena od treh ključnih strategij podjetja, skupaj s potrošnjo in računalništvom v oblaku. Alibabino mednarodno maloprodajno poslovanje, ki vključuje AliExpress, k celotnemu prihodku podjetja prispeva le 5 %. 

AliExpress se sooča z vse večjo konkurenco drugih spletnih trgovcev na drobno v kitajski lasti.

Storitev »Kupi zdaj, plačaj pozneje« po vsem svetu postaja vse bolj priljubljena, kljub temu, da morajo trgovci na drobno ali trgovci prevzeti stroške financiranja za pogosto brezobrestna posojila. 

O tem, kakšni so glavni izzivi e-trgovine v letu 2023, smo pisali v tem prispevku.


Viri: Factiva, The Wall Street Journal, The Australian

 

Preberite še:

Spletne prodajne platforme

Kako e-izvažati

Globalni trendi na področju IKT



Za informacije na www.izvoznookno.si skrbimo: